عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور پرشور مردم در انتخابات باعث کمتر شدن طمع دشمن می شود

رئیس ستاد انتخابات استان:

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث کمتر شدن طمع دشمن می شود

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث کمتر شدن طمع دشمن می شود

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: هر چه حضور مردم در عرصه انتخابات پرشور تر باشد، طمع دشمن نیز کمتر خواهد شد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان که پیش از ظهر امروز در صدا و سیمای گلستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، با حضور گسترده مردم راهبردهای اساسی ستاد انتخابات استان است که در این بین کمیته اطلاع رسانی نقش بسیار پررنگی در برگزاری انتخاباتی هر چه  باشکوه تر خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، خاطرنشان کرد: عرصه اطلاع رسانی امروز به مثابه میدان نبرد است و در عصری که رقابت اطلاع رسانی بسیار بالاست و دشمنان سرمایه هنگفتی را صرف تخریب چهره نظام می کنند، شما باید مخاطبان خود را حفظ و افراد دیگری را نیز جذب کنید که این کار شما نوعی جهاد است.

وی برگزاری قریب به 35 انتخابات از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون را مثال عینی دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: برخی از کشورهای غربی شعار دموکراسی سر می دهند اما مردمشان کوچکترین نقشی در تعیین سرنوشتشان ندارند اما در جمهوری اسلامی ایران این مردم هستند که انتخاب می کنند در نهایت چه کسی رئیس جمهور، نماینده آنها در مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ... باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان با تأکید بر رعایت اصل امانت داری مسئولان اجرایی و نظارت بر انتخابات گفت: به هیچ عنوان نباید منافع شخصی و حزبی به منافع ملی و امنیتی ترجیح داده شود و تأکید می کنم هیچ گروه و جریان سیاسی حق ندارد برای پیروزی در یک مقطع انتخاباتی، مردم را دلسرد و نا امید کند.

طهماسبی اضافه کرد: امروز فعالیت تمامی جریانات سیاسی و احزاب در کشور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و فضای باز سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: توقع ما از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان این است که ضمن تشویق مردم به حضور گسترده در عرصه انتخابات، اخبار و راهبردهای ستاد انتخابات را به گونه ای به اطلاع عموم برسانند که خدای نکرده هیچ شائبه ای در حمایت از یک جریان سیاسی خاص بوجود نیاید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: همه ما دارای سلایق سیاسی و شخصی خودمان هستیم اما زمانیکه صحبت از انتخابات به میان می آید، همه مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات می بایست، فارغ از تمام گرایشات حزبی و جناحی امانت دار آراء مردم باشند.

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث کمتر شدن طمع دشمن می شود


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .