عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشاوران جوان می توانند منشاء تحول در ادارات و عامل توسعه شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار:

مشاوران جوان می توانند منشاء تحول در ادارات و عامل توسعه شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گفت: مشاوران جوان می توانند منشاء تحول در ادارات و سازمان ها و عامل توسعه باشند.

محمود ربیعی که در نشست مشاوران جوان ادارات، سازمان ها و دانشگاه ها به میزبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سخن می گفت افزود: جوانان شاغل در ادارات با توجه به بهره مندی از تحصیلات و تخصص و انگیزه، باید آرام آرام با مهیا شدن بستر کسب تجربه برای آنان، جهت تصدی مدیریت آینده استان در فرداها آماده شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر بخواهد در برون سپاری خدمات دولت تحولی رخ دهد ابتدا باید در نگاه خود دولتمردان تغییر ایجاد شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در این نشست که در مرکز خدمات سرمایه گذاری ناهار خوران گرگان برگزار شد با بیان این که جوانان با شاخص هایی که دارند نگاهشان بیشتر به آینده است، گفت: دولت ها با سن بیشتر نگاه شان به جوانان و واگذار کردن کار به آنان کمی محتاط تر هستند ولی جوانان با روحیه خوش بینی به آینده و شهامت و شجاعتی که دارند می توانند در سازمان و نهادی که فعالیت می کنند با ایده و فکر تازه باعث توسعه سازمان خود شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارگلستان با بیان این که مشاوران جوان به عنوان سرمایه انسانی می توانند عامل توسعه باشند، گفت: منابع انسانی هستند که می توانند با تحرک و ایده های خلاقانه موجب توسعه شوند و ارزش افزوده ایجاد کنند و اگر بتوانیم روی آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی کار کنیم می توانیم به توسعه یافتگی برسیم.

ربیعی در ادامه با اشاره به این که دولت یازدهم دولت عقلانیت است، گفت: این دولت تلاش می کند تا بتواند واقع گرا باشد و تصمیم سازی ها را در جامعه مبتنی بر واقعیات انجام دهد.

وی همچنین نقش جوانان و مشاوران جوان را در ایجاد تغییر و تحول در سیستم های سنتی اداری بسیار موثر دانست و گفت: اگر شما جوانان نتوانید باعث ایجاد تغییر و تحول در سازمان خود شوید کسی دیگر نمی تواند.

مشاوران جوان می توانند منشاء تحول در ادارات و عامل توسعه شوند

 

مشاوران جوان می توانند منشاء تحول در ادارات و عامل توسعه شوند


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 888
  • کد خبر : 15221