عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید امر به معروف و نهی از منکر را در نظام اداری حاکم کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

باید امر به معروف و نهی از منکر را در نظام اداری حاکم کرد

باید امر به معروف و نهی از منکر را در نظام اداری حاکم کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا بتوانیم امر به معروف و نهی از منکر را در سیستم اداری کشور حاکم کنیم.

"علی اصغر طهماسبی" در ارتباطی از طریق ویدئو کنفرانس با معاونت ادارات و نهادهای استانی ستاد امر به معروف کشور افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان طبق دستورالعمل های کشوری فعال است و در سطح عالی جلسات این ستاد به صورت ماهانه و با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم و سایر مسئولین عضو ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، با نظم خاصی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در ذیل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر نیز جلسات کاربردی معاونین با مسئولیت دبیر ستاد و جلسات کمیته های ادارات، فرهنگی ، اطلاع رسانی و کمیته قضایی بصورت منظم برگزار می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات و سازمانها حاکم کنیم نیاز به نقش آفرینی مدیران هر دستگاهی در ایجاد این بستر داریم.

وی در ادامه به تشریح ضروریات اجرایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در استانها پرداخت و اظهار داشت: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکردر همه شهرستانها، بخشها و ادارات کل، احصاء معروف ها و منکرها در سطح جامعه و ادارات کل با نصب بنرهای تبلیغاتی در ادارات و سطوح شهرها، برگزاری دوره های آموزشی ، تعامل و هم اندیشی با مبلغین از اقداماتی است که باید در این حوزه نسبت به آن اهتمام ورزیم.

طهماسبی همچنین سرکشی هفته ای از ادارات کل و فرمانداریها، برگزاری همایشهای متعدد با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، فعال کردن مراکز فرهنگی و پژوهشی در راستای ستاد احیاء ، شناسایی آسیبهای اجتماعی در ستادهای اجرایی امر به معروف و نهی از منکر و استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه، نخبگان، فرهیختگان و دانشگاهیان را از دیگر ضروریات مهم اجرایی در این حوزه بر شمرد.

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .