عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روابط عمومی دیوار اعتماد بین سازمان و مردم است

ربیعی:

روابط عمومی دیوار اعتماد بین سازمان و مردم است

روابط عمومی دیوار اعتماد بین سازمان و مردم است

  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: روابط عمومی دیوار اعتماد بین سازمان و مردم است.

محمود ربیعی، عصر پنجشنبه، در همایش روابط عمومی های استان گلستان، با بیان این که در زمینه اطلاع رسانی و روابط عمومی ها هماهنگی خوبی بین دستگاه های استان وجود دارد گفت: شکل گیری سیستمی که دارای همه بخش های مورد نیاز بوده و مسئولیت ها و نقشه راه نیز مشخص باشد امری ضروری است.

 وی افزود: مهم ترین سوال در بحث روابط عمومی ها این است که در ساختار تشکیلاتی یک سازمان جایگاه روابط عمومی کجاست و آیا در جایگاه خود قرار دارد یا خیر.

 ربیعی ادامه داد: ما باید به روابط عمومی ها نگاه ساختاری داشته باشیم و تقویت آن در درون و بیرون سازمان می تواند در جایگاه روابط عمومی تاثیرگذار باشد.

 وی بیان کرد: مدیران نیز باید به روابط عمومی به عنوان عاملی برای رسیدن مراتب بالاتر نگاه کنند و جایگاه روابط عمومی را به گونه ای قرار دهند که اختیار و مسئولیتش به اندازه و متناسب با هم باشد.

 وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید حرفه ای عمل کنند و متناسب با شرایط روز کارها را انجام دهند. یکی از نکات مهم در حرفه ای بودن اعتماد سازی است و باید رفتاری دوسویه بین سازمان و مراجعه کنندگان وجود داشته باشد.

 ربیعی اضافه کرد: یک روابط عمومی باید اطلاعات درست، شفاف و به دور از غلو و بزرگ نمایی را در اختیار مخاطبان بگذارد. چرا که روابط عمومی است که می تواند دیوار اعتماد بین سازمان و مردم را محکم تر کند.

 وی با اشاره به این نکته که روابط عمومی باید نسبت به خبری که تولید و انتشار می دهد مسئولیت پذیر باشد، بیان کرد: اگر نسبت به خبری برای مخاطب سوالی ایجاد شود روابط عمومی باید فراتر از پاسخگویی عمل کرده و مخاطب را قانع کند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها هم باید مستحکم تر باشد و مثلثی بین ریاست، روابط عمومی و رسانه ها شکل بگیرد. در بخش مجازی نیز از فرصت های ایجاد شده باید برای ترقی و بالابردن سطح عملکردشان استفاده کنند.

 در بخش های دیگری از این همایش محمدرضا بابائیان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به نمایندگی از روابط عمومی های استان و وحید عرب احمدی دبیر خبرگزاری تسنیم در گلستان به نمایندگی از رسانه های استان نکاتی را بیان کردند.

روابط عمومی دیوار اعتماد بین سازمان و مردم است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1254
  • کد خبر : 9301