عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار

 

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار

استاندار گلستان در پیامی میلاد با سعادت امام حسین علیه‌السلام و روز پاسدار را به تمامی مردم شریف استان خصوصا پاسداران سلحشور تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است ؛
بسم الله الرحمن الرحیم
بر اساس مبانی دینی و ارزشی دفاع از آرمان های جامعه اسلامی امری محترم و مقدس است.
دفاعی و پاسداری که در عرصه های مختلف نظامی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... خودنمایی می کند.
قطعا شکل دهی سپاه پاسداران از سوی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی اقدامی ارزشمند و در خور توجه بود که با حمایت قاطع مقام معظم رهبری تداوم یافت.
سپاهی که در طول عمر با برکت خود علاوه بر پاسداری از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی در طول دفاع مقدس ، حریم فرهنگی و اجتماعی کشور را نیز در دفاع مطهر و شبیخون های فرهنگی دشمنان ، محافظت کرده است.
نامگذاری سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت  سرور و سالار شهیدان به نام روز پاسدار نشان دهنده اهمیت سپاه پاسداران و البته جایگاه آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
سپاه پاسداران در واقع نمونه ای والا از نیرویی خالص، خدوم ، حامی مظلومان و محرومان و مدافع واقعی حقوق ضعیفان است و توانسته علاوه بر ظرفیت های داخلی ، در سطح بین المللی به ایفای نقش بپردازد و هرگز  عنودان و بدخواهان و دشمنان قسم خورده ملت ایران نمی توانند با طرح های پوشالی خللی در نقش پررنگ و ارزشمند سپاه پاسداران وارد آورند.
اینجانب سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت  سید الشهدا ، حضرت امام حسین علیه‌السلام و روز پاسدار را به تمامی پاسداران شریف، صبور و مقاوم تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه امنیت حاصل از تلاش این عزیزان شاهد رشد و بالندگی استان باشیم.

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان 
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .