عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز معلم


پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز معلم

پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز معلم

استاندار گلستان در پیامی روز معلم را به تمامی معلمان، مربیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
بر اساس آموزه های اسلامی تعلیم و تعلم از اهمیت بالایی برخوردار است و البته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز این اهمیت به وضوح در بیان شخصیتهای برجسته و قوانین ملی نمایان است
جایگاه معلمان تا بدان جاست که حضرت امام خمینی رحمة الله معلمی و تعلیم و تعلم را عبادت می دانند و مقام معظم رهبری مدظله العالی می فرمایند در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است.
معلمی در واقع عشق و علاقه به ساختن جامعه است و هرگز نباید با نگاه یک شغل به آن نگریست ، البته رفع نیاز ها و احتیاجات عمومی جامعه معلمین وظیفه حکومت است تا آنان بتوانند با فراغ بال و اندیشه آسوده نسلی توانمند و آگاه بسازند.
نامگذاری ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد علم و دین مرتضی مطهری به نام روز معلم، در واقع بزرگداشت منزلت والای انسان سازی است.
اینجانب روز معلم را به تمامی مردم شریف استان خصوصا معلمان، مربیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با همکاری طلایه داران علم و دانش بتوانیم آینده ای روشن را برای نگارستان ایران رقم بزنیم و فرزندانی پرسش گر، فرهیخته ، دانش محور و مطالبه گر را تحویل آینده استان دهیم.

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .