عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هدف ما تحقق اقتصاد سبز و متوازن با تصویب طرح های مرتبط است

استاندار گلستان در کارگروه زیربنایی استان؛

هدف ما تحقق اقتصاد سبز و متوازن با تصویب طرح های مرتبط است

 

هدف ما تحقق اقتصاد سبز و متوازن با تصویب طرح های مرتبط است

استاندار گلستان اظهار کرد: ما در استان به دنبال اقتصاد سبز و اقتصاد متوازن هستیم و برای تحقق آن، ضروری است تصویب طرح های اقتصادی مرتبط در دستور کار باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز 10 آبان در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست استان تصریح کرد: چنانچه طرحی به کارگروه زیربنایی استان ارائه می شود، تمامی جوانب آن توسط کارشناسان و اعضای کارگروه بررسی گردد و سپس مورد تصویب قرار گیرد.

وی افزود: برای پیشرفت پایدار در استان، اجرا و توسعه، تصویب طرح های اشتغال زا و اقتصادی متناسب با زیرساخت های موجود در محدوده های شهری و روستایی ضروری است.

لازم به ذکر است در این جلسه ۴۸ دستور کار برای رونق اقتصادی با پیش بینی اشتغال ۲۱۷ نفر به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست استان گلستان طرح های مختلف احداث و توسعه واحدهای گلخانه‌ای، دامداری، باغبانی و توسعه فعالیت‌های گردشگری و صنعت و معدن مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود:ارزش ریالی ۴۸ پروژه مورد بررسی مجموعا بیش از ۲ همت برآورد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: چنانچه طرحی در کمیته تخصصی کارگروه با مخالفت روبرو شد، در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست استان مطرح و نظرات کارشناسی برای تایید یا رد آن توسط اعضای کارگروه اتخاذ می شود.


هدف ما تحقق اقتصاد سبز و متوازن با تصویب طرح های مرتبط است

 

هدف ما تحقق اقتصاد سبز و متوازن با تصویب طرح های مرتبط است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .