عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید استاندار گلستان بر استفاده بهترین نیروها برای برگزاری انتخابات باشکوه


تاکید استاندار گلستان بر استفاده بهترین نیروها برای برگزاری انتخابات باشکوه

 

استاندار گلستان گفت: همه باید کمک کنیم تا انتخاباتی باشکوه داشته باشیم و تاکید داریم بهترین نیروها را برای برگزاری انتخابات استفاده کنید.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: دو واقعه مهم دهه مبارک فجر و انتخابات پیش روی ما است که هر دو واقعه بسیار مهم است.
وی ادامه داد: رای انتخابات حق مردم است و انتخابات متعلق به هیچ فرد یا جریان و گروهی نیست، صاحب این انتخابات مردم هستند و ما امانت‌دار رای مردم هستیم.
استاندار گلستان گفت: ما راهکارهای قانونی برای تایید صلاحیت افراد داریم و هرکسی را که طبق قانون، شورای نگهبان تایید کند آن فرد صالح است.
زنگانه گفت: این مردم هستند که بین انتخاب صالح و اصلح یک نفر را انتخاب می‌کنند.
وی تاکید کرد: مشارکت حداکثری خواسته مقام معظم رهبری است و موضوع رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چهار عنصر مهم انتخابات است که همه باید در این مسیر حرکت کنیم.
استاندار گلستان تصریح کرد: دولت لیست ندارد، از هیچ لیستی حمایت نمیکند و این دولت بنای بر ارائه هیچ لیستی ندارد و اراده دولت تشکیل یک مجلس قوی برای خدمت به مردم است
زنگانه افزود: از هیات بازرسی انتخابات و هیات رسیدگی به تبلیغات انتخابات و عزیزان در کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در سیستم قضایی می‌خواهیم تا هرگونه دخالت در انتخابات را به سیستم قضایی معرفی و با فرد متخلف برخورد شود.
وی گفت: همه عزیزان مراقبت کنند همه باید بر‌مدار قانون و طبق قانون عمل کنند .
استاندار گلستان متذکر شد: این افراد همزمان که به مرجع قضایی معرفی می‌شوند ، تخلف آنها از طریق کمیته تخلفات اداری دستگاه مورد نظر نیز موضوع رسیدگی و برخورد شود.
زنگانه گفت: همه کمک کنیم تا انتخابات با کمترین دغدغه برگزار شود.
وی افزود: بهترین نیروها را برای فعالیت در صندوق‌های اخذ رای انتخاب کنید.
استاندار گلستان تصریح کرد: همه باید جهاد تبیین را در این زمان‌های طلایی در صدر اولویت‌ها قرار دهیم.
زنگانه گفت: تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها از هر ظرفیتی که دارند در راستای جهاد تبیین وظیفه دارند استفاده کنند.
وی اضافه کرد: محتواهای بسیار خوبی در عرصه جهاد تبیین توسط دستگاه‌ها تولید شده اما در عرصه نشر باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

 

 

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .