عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خبرگزاری ها عامل ایجاد اطمینان در افکار عمومی هستند

استاندار گلستان:

خبرگزاری ها عامل ایجاد اطمینان در افکار عمومی هستند

خبرگزاری ها عامل ایجاد اطمینان در افکار عمومی هستند

استاندار گلستان در دیدار با مدیر عامل خبرگزاری مهر و هیات همراه اظهار کرد: خبرگزاری ها عامل ایجاد اطمینان در افکار عمومی هستند و باید تعاملی دو سویه را با مدیران داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد استان گلستان، تصریح کرد: شرایط خاص استان به دلیل حضور اقوام و جاذبه های طبیعی و همچنین ارتباط این استان با حوزه آسیای میانه عرصه هایی است که باید فعالیت های خبرگزاری مهر در آن بیش از پیش نمایان شود.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سالجاری، یادآور شد: باید مجریان تنها به امانت داری و سلامت انتخابات توجه داشته باشند و رسانه هایی همچون خبرگزاری مهر در ایجاد شور انتخاباتی همراه با شعور تاثیر گذار باشند.

وی افزود: یکی دیگر از مسائلی که در سال 94 از اهمیت بالایی برخوردار است مسئله مذاکرات هسته ای و موضوعات پس از تحریم هاست که باید از سوی رسانه هایی همچون خبرگزاری مهر بخوبی مدیریت شود.

استاندار گلستان همگرایی اقوام در استان را بسیار با ارزش دانست و افزود: ظرفیت خبرگزاری مهر ظرفیت خوبی است که در آن باید به مدل همگرایی اقوام در گلستان توجه شود و همچنین اقدامات دستگاه های مدیریتی و خدمت رسان نیز برای مردم تشریح شود.

وی ضمن خوشامد گویی به مدیرعامل خبرگزاری مهر، خاطر نشان کرد: گلستان استان خاصی است، با بایدها و نبایدهای منحصر بفرد و خبرگزاری مهر نیز باید استراتژی خاصی برای آن داشته باشد.

همچنین در این دیدار مدیرعامل خبرگزاری مهر با ارائه گزارشی از آغاز فعالیت این خبرگزاری از سال 82 تا به امروز، اظهار کرد: در حال حاضر خانواده این خبرگزاری مشتمل بر 500 نفر هستند و ما بر اساس آمارهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره در بین 3 خبرگزاری اصلی و تاثیر گذار در کشور هستیم.

دکتر علی عسگری با بیان اینکه وظیفه اصلی ما تبیین و توسعه گفتمان انقلاب است، تصریح کرد: همواره برای ما اخلاق مداری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همچنین حرکت در مسیر اعتدال را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

وی با اشاره ظهور و بروز رسانه های نو و شبکه های اجتماعی و موبایلی، خاطر نشان کرد: یکی از نگرانی های عرصه خبری در ایران و سراسر جهان انتقال اخبار از طریق شبکه های موبایلی است که خبرگزاری مهر تلاش دارد در مسیر فعالیت های خود آن را مدیریت کند.

وی نگاه خبرگزاری به دفاتر استانی را نگاه حمایتی و یاری رسانی دانست و گفت: نگاه ما، نگاه حمایتی از دفاتر استان ها خصوصاً استفاده و تربیت نیروهای جوان است و در بحث انتخابات نیز یقیناً در چارچوب اصول نظام حمایت های لازم را خواهیم داشت.

لازم به ذکر است یازدهمین نشست استانی خبرگزاری مهر با حضور ۱۳۰ عکاس و خبرنگار از ۳۱ استان کشور به مدت سه روز از پنج شنبه ۱۶ مهر در گرگان آغاز شده و طی دیروز و امروز دو همایش «ضرورت های ملی محیط زیست از نگاه رسانه» و «ضرورت های ملی وحدت اقوام و مذاهب از دیدگاه رسانه» برگزار شده است.

خبرگزاری ها عامل ایجاد اطمینان در افکار عمومی هستند

 

خبرگزاری ها عامل ایجاد اطمینان در افکار عمومی هستند

 

خبرگزاری ها عامل ایجاد اطمینان در افکار عمومی هستند

 

خبرگزاری ها عامل ایجاد اطمینان در افکار عمومی هستند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .