عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشجویان باید دغدغه مسائل روز کشور را داشته باشند

استاندار گلستان با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا:

دانشجویان باید دغدغه مسائل روز کشور را داشته باشند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دانشجویان باید دغدغه مسائل روز کشور را داشته باشند

استاندار گلستان با اشاره به جایگاه دانشجویان در تحولات کشور اظهار کرد: دانشجویان باید دغدغه مسائل روز کشور را داشته باشند و دانشجویی که دغدغه مسائل روز را نداشته باشد، طبیعی است اثرگذاری‌اش در آینده کشور متناسب با انتظار نخواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان  دکتر هادی حق شناس امروز یکشنبه ۱۶ آذرماه با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا استان گلستان ضمن تبریک روز دانشجو و سالروز تاسیس این خبرگزاری ,  تصریح کرد: همه کسانی که امروز در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند، قطعاً در آینده, کاری برای کشور انجام می‌دهند ممکن است فرد این نقش را بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی و یا اینکه چندین سال بعد این ایفا کند.
وی با بیان اینکه هر چه فرد به لحاظ فکری ورزیده‌تر شود، قطعاً در ایفای این نقش موفق‌تر خواهد بود، افزود: اگر دانشجو دغدغه مسائل کشور را به‌درستی تشخیص دهد، دیر یا زود حتماً به راه‌حل قطعی حل مشکل خواهد رسید.
استاندار گلستان بیان کرد: امروز بخش عمده‌ای از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی ما را می‌توان با به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی حل کرد و نیاز به داشتن مدارک بالاتر نیست. در دنیا نیز در بالای هرم تحصیلات، کاردانی و بعد از آن کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری قرار دارد ولی این هرم در کشور ما به خاطر شکل‌گیری طبع مدرک‌گرایی، کمی تغییر کرده است.
دکتر حق‌شناس خاطرنشان کرد: اگر دانشجویان به محتوا توجه کنند و مهارتشان را بالا ببرند، خیلی راحت می‌توانند در بنگاه‌های اقتصادی مشغول به کار شوند.
وی در ادامه گفت: در ابتدای انقلاب مجموع دانشجویان کشور ما به ۱۰۰ هزار نفر هم نمی‌رسید اما امروز بیش از ۴ میلیون دانشجو در کشور در حال تحصیل هستند. در آن زمان به ‌ندرت حتی در یک کوچه دانشجو پیدا می‌شد ولی امروز کوچه‌ای نیست که در آن دانشجو نباشد.
استاندار گلستان بیان کرد: در عصر امروز با توجه به انفجار اطلاعات، راه‌های دسترسی زیادی به مرجع اطلاعات در زمینه‌های گوناگون وجود دارد و به همین خاطر الان نقش مرجع بودنی که دانشجو در گذشته داشته، کمرنگ شده است.

دانشجویان باید دغدغه مسائل روز کشور را داشته باشند

 

دانشجویان باید دغدغه مسائل روز کشور را داشته باشند

 

دانشجویان باید دغدغه مسائل روز کشور را داشته باشند

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .