عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد ۲۶ درصدی صادرات استان گلستان


رشد ۲۶ درصدی صادرات استان گلستان

 

رشد ۲۶ درصدی صادرات استان گلستان

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در نشست مدیران این اداره کل با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت : طی سال گذشته ۲۳۵ میلیون دلار صادرات از گمرکات استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه قبل از آن رشدی ۲۶ درصدی داشته است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان که با حضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان ، معاونین اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان و روسا و سرپرستان ادارات شهرستانی اداره کل صمت گلستان در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: طی سال گذشته ۲۳۵ میلیون دلار صادرات از گمرکات استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه قبل از آن رشدی ۲۶ درصدی داشته است .

 

وی با اشاره به اهمیت تنوع بازارهای هدف صادراتی در توسعه صادرات افزود : با اقدامات موثر انجام شده ، در سال گذشته از استان گلستان به ۳۳ کشور صادرات داشته‌ایم .

حسن زاده همچنین گفت : با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته ۷۳ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال قبل اجرایی شد که نشان‌ دهنده عزم جدی مسئولین استان برای رفع محدودیتها و موانع و مشکلات تولیدکنندگان استان است .

وی با بیان این که در زمینه حمایت از مشاغل خانگی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان طی چند سال اخیر در زمره دستگاه های اجرایی برتر استان بوده است ، گفت : در سال گذشته ۲۰۰۸فقره پرونده با نیاز تسهیلاتی ۳۱۵میلیارد ریال در اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان تشکیل شده که ۲۳۸ میلیارد ریال آن به بانک‌ها معرفی شده است .

به گفته حسن زاده ، در حوزه تسهیلات روستایی نیز پرونده ۵۶ طرح در اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان تشکیل و به کمیته فنی ذیل کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ارسال شده که۴۲ طرح در این کارگروه مصوب شده است .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 160
  • کد خبر : 100589