عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزون بر ۲۸هزار اقامت نوروزی در شهرستان گالیکش به ثبت رسید


افزون بر ۲۸هزار اقامت نوروزی در شهرستان گالیکش به ثبت رسید

افزون بر ۲۸هزار اقامت نوروزی در شهرستان گالیکش به ثبت رسید

 

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و مسئول روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: در ایام طرح نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر، بیش از ۲۸هزار نفر-شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری شهرستان گالیکش به ثبت رسید.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مسعود زیارتی امروز دوشنبه ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با تشریح آخرین آمار تجمیعی گردشگران نوروزی ۱۴۰۲ در شهرستان گالیکش، ضمن اشاره به این‌که امسال ثبت آمار گردشگران نوروزی از ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال جاری تعداد ۲۸هزار و ۵۱۴ نفر-شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری شهرستان گالیکش به ثبت رسید.
مسئول روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با اشاره به این‌که در این مدت ۱۹هزار و ۲۸۴ نفر-شب در مراکز اقامتی رسمی شهرستان اسکان داشتند، یادآور شد: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین‌ماه سال جاری همچنین ۶هزار و ۶۷۴ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی و ۲هزار و ۵۵۶ نفر نیز اقامتگاه‌های اضطراری شهرستان گالیکش را برای اقامت انتخاب کردند.
بازدید بیش از ۴۵۴هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گالیکش
زیارتی در ادامه با اشاره به آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های شهرستان گالیکش در ایام سفرهای نوروزی، گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین ۴۵۴هزار و ۷۸۶ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی شهرستان گالیکش به ثبت رسیده است.
وی یادآور شد: در این بازده زمانی تعداد ۹هزار و ۵۵۸ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، ۴۳۸هزار و ۷۶۹ بازدید از جاذبه‌های طبیعی و ۶هزار و ۴۵۹ بازدید از اماکن و جاذبه‌های مذهبی این شهرستان به ثبت رسیده است.
وی همچنین گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین سال جاری همچنین در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان گالیکش، حدود ۱۳۰ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی شهرستان توسط کارشناسان گردشگری اجرایی شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .