عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت بیش از 2 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد:

ثبت بیش از 2 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت




 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان بابیان خبر فوق از ثبت بیش از 2 میلیون و 185 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه هم‌زمان با صدور 14272 پروانه کار فعالیت که ماحصل رعایت مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی در سطح شرکت در سال 1401 بوده خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی در این خصوص اظهار داشت: بر اساس اطلاعات اخذشده از سامانه صدور پرمیت / پروانه کار در سال 1401، با حمایت مجموعه شرکت و تدابیر اندیشیده شده برای انجام ایمن فعالیت‌ها، بیش از 2 میلیون و 185 هزار نفر ساعت کاربدون حادثه انجام‌شده است.


وی افزود: شرکت گاز استان گلستان در راستای حفظ سلامت کارکنان شرکت و پیمانکاران به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌های شرکت و نیز حفظ سرمایه‌های فیزیکی، در سال 1401 با رعایت و اجرای الزامات HSE، برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی، اجرای بازرسی‌ها، مانورها و ... توانسته بر اساس اطلاعات اخذشده از سامانه مذکور تعداد 14 هزار و 272 پروانه کار شامل 6 هزار و 282 پرمیت گرم و 7 هزار و 990 پرمیت سرد مختلف با 97557 ساعت کار و 390228 نفر ساعت در بخش پیمانکاران اجرایی، یک‌میلیون 795 هزار و 200 نفر ساعت کار بدون حادثه در بخش کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری را در شرکت به ثبت برساند.


طالبی ابراز داشت:این شرکت همواره تلاش کرده تا با افزایش سطح دانش و آگاهی کارکنان با انجام دوره‌های آموزشی مختلف جهت ارتقای سطح دانش کارکنان در خصوص موضوعات HSE، فعالیت‌های شرکت به‌صورت کاملاً ایمن انجام و از وقوع حوادث حین کار جلوگیری به عمل آید.


مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در ادامه افزود:از ابتدای سال جاری 6524 نفر ساعت برای پرسنل شرکت دوره‌های آموزشی مختلف نظیر ایمنی و آتش‌نشانی و سمینارهای عبرت‌آموزی از حوادث و بازآموزی پروانه‌های انجام کار و ... به‌صورت مستمر برگزارشده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .