عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجام ۳۹ عملیات امدادونجات طی هفته گذشته در گلستان


انجام ۳۹ عملیات امدادونجات طی هفته گذشته در گلستان

انجام ۳۹ عملیات امدادونجات طی هفته گذشته در گلستان

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان از ارائه خدمات امدادی نیروهای عملیاتی استان در ۳۹ عملیات امدادونجات طی هفته گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، رضا حاجیلری گفت: در هفته گذشته ۹۳ نفر از امدادگران و نجاتگران استان در قالب ۴۲ تیم به ۳۹ حادثه شامل ۳۱ حادثه جاده ای، ۴ حادثه کوهستان و ۴ مورد خدمات شهری پوشش امدادی دادند.
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: از ۱۳ خرداد تا ۲۰ خرداد ماه از ۱۳۰ حادثه دیده ۸۴ نفر مصدوم شدند که از میان مصدومان ۳۴ نفر توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
وی خاطر نشان کرد: در ماموریت های هفته گذشته ۴۲ مورد از خودروهای امدادی جمعیت اعم از آمبولانس، خودروی نجات و خودروی کمک دار سبک استفاده شد.
 حاجیلری توضیح داد: در این مدت شهرستان های گرگان‌ و کردکوی هرکدام با ۸ حادثه و مینودشت‌ و علی آباد کتول هرکدام با ۵ حادثه بیشترین حوادث را پوشش داده اند.
گفتنی است با توجه به هشدارهای هواشناسی روزهای اخیر مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در گلستان به ویژه در منطقه شرق، نیروهای عملیاتی استان تا عادی شدن شرایط در آماده باش قرار خواهند داشت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .