عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان گلستان


برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان گلستان

 

به ریاست علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان گلستان برگزار شد . 
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ دوشنبه نوزدهم تیرماه 1402 مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان گلستان به ریاست علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران و باحضور مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ، معاونین اداره کل ، سرهنگ میر عرب رضی مسئول بسیج ورزشکاران سپاه نینوا استان گستان و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات ساختمان معاونت جوانان اداره کل برگزار شد .


جلسه با تلاوت آیاتی چند ازکلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد .


این انتخابات یک کاندیدا داشت . حسینعلی لیاقی رئیس هیئت تنیس روی میز استان گلستان در 4 سال گذشته تنها کاندیدای تصدی ریاست این هیئت بود.که در این جلسه به مدت ۱۰ دقیقه در مورد برنامه های خود صحبت کرد .


پس از پایان رأی گیری حسینعلی لیاقی با 17رأی از 17 رأی مأخوذه برای مدت ۴ سال دیگرهدایت هیئت کارگری استان گلستان را برعهده گرفت . همچنین فاطمه علی جان پور ، محمدخواجه ، منصور خواجه و تالیا طبسی به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند .و محسن محمد زاده به عنوان بازرس معرفی شد که مورد تأیید اعضای مجمع قرارگرفت .
پس از آن ورزشکاران و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها ی عضو مجمع خواسته ایشان را که اکثراً تجهیزات مربوط به این رشته ورزشی و سالن اختصاصی برای تنیس روی میز بود را مطرح کردند .


در ادامه مهندس برزمینی ضمن تبریک به حسینعلی لیاقی به خاطر اخذ رأی کامل اعضای رأی دهنده مجمع ، همچنین از زحمات ایشان در4 سال گذشته تشکر و قدر دانی و برای ایشان در 4 سال آینده آرزوی موفقیت کرد . و اعلام کرد که هیئت های شهرستان ، مربیان و ورزشکاران راحمایت خواهد کرد . و برفعال کردن این رشته ورزشی در شهرستان های استان تأکید کرد .


در پایان قارداشی به حسینعلی لیاقی به عنوان رئیس منتخب تبریک گفته و از زحمات کسانیکه برای ارتقای ورزش تنیس روی میز استان گلستان کمک می کنند تقدیر و تشکر کرد و افزود : که استان ها اگر برای تنیس روی میز سالن اختصاصی داشته باشند ما نیز کمک می کنیم و سالن ها را تجهیز خواهیم کرد .


وی گفت : گلستان بعد از جدایی از مازندران فعال تر شده است و عنوان کرد که ما در رشته سخت وراکتی و توپی تنیس روی میز مدال جهانی داریم و این حاصل تلاش همکاران در استان ها می باشد .


رئیس فدراسیون خاطر نشان کرد که فدراسیون تنیس روی میز سابقه طولانی دارد و از سال 1325 دارای رئیس می باشد و فدراسیونی المپیکی است لذا باید هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان سهمیه المپیک بگیریم . و برای این مهم باید برنامه ریزی و مدیریت کرد و امکانات لازم فراهم شود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .