عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان صنعت،معدن و تجارت و دانشگاه آزاد اسلامی گرگان


امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان صنعت،معدن و تجارت و دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

 تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی بین سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان منعقد گردید.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، مهندس قوانلو رئیس سازمان در این رابطه گفت : در راستای منویات مقام­ معظم رهبری درخصوص استفاده از ظرفیت نخبگان و نوآوران ­ملی در توسعه ­پایدار علمی و آبادی­ کشور، ارتقای سطح­ تحقیقات، بهینه ­سازی انجام امور علمی، آموزشی و پژوهشی و به منظور دستیابی به خودکفایی علمی، تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی بین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دانشگاه آزاد اسلامی گرگان منعقد گردید.

 قوانلو افزود: برنامه های توسعه ای استان در عرضه اقتصاد صنعتی، معدنی و تجاری تدوین شده و لازم است جامعه دانشگاهی، خود را با برنامه های آتی استان در عرصه توسعه هماهنگ نماید. در ادامه این جلسه، دکتر ساطعی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، ضمن ارائه برنامه های آن واحد دانشگاهی، از اقدامات در دست اجراء سخن گفت و افزود: در حال حاضر سیاست دانشگاه آزاد تمرکز نمودن واحدهای استانی در قالب یک مجتمع بوده که این مهم در استان درحال انجام می باشد، لذا باعنایت به اینکه توسعه استان در بخش های سه گانه صنعت، معدن و تجارت درحال رشد بوده، آن دانشگاه با برگزاری رشته های مرتبط در سطوح تحصیلات تکمیلی نیز با برنامه های توسعه ای استان همراه خواهد بود.

 درادامه مقرر گردید که همکاری این دو نهاد در راستای طرح های فرصت مطالعاتی داخل، پسا دکتری و همچنین حمایت از پایان نامه های فناورانه گسترش یابد.

 در پایان این جلسه یادداشت تفاهم همکاری بین سازمان و دانشگاه توسط روسای دو نهاد امضاء و تقدیم گردید.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1243
  • کد خبر : 10346