عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضاء تفاهم نامه همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با دانشکده فنی مائده گرگان


امضاء تفاهم نامه همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با دانشکده فنی مائده گرگان

  تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی در راستای رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و به منظور دستیابی به خودکفایی علمی و تولیدی و استفاده از ظرفیت های نخبگان و نوآوران بین سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با دانشکده فنی دخترانه مائده گرگان به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، از دیگر اهداف این تفاهم نامه، ارتقای سطح دانش، نوآوری و بهینه سازی انجام امور علمی، آموزشی و پژوهشی با تأکید بر استفاده از ظرفیت های طرفین، در راستای توسعه ارتباطات جامعۀ علمی- دانشگاهی با صنعت معدن و تجارت به منظور آسیب شناسی و کمک به رفع مشکلات موجود در استان، می باشد.

در ابتدای مراسم امضاء این تفاهم نامه، خانم دکتر تجری رئیس دانشکده فنی مائده با اشاره به توانمندی­های زنان در عرصه اقتصادی و کمک قابل توجه این قشر از جامعه، در خصوص برنامه های دانشکده در زمینه اشتغالزایی و دانش افزایی زنان، بیان داشت: دانشکده فنی مائده در صدد است نسبت به اخذ مجوز برگزاری رشته های متالوژی، مکانیک، برق و گردشگری در سال تحصیلی جدید اقدام نماید.

وی افزود: همچنین این دانشکده درنظر دارد سمینار علمی ارتباط دانشگاه با صنعت را با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت در تاریخ 28مردادماه با حضور جامعه دانشگاهی سراسر کشور و صنتعگران برگزار نماید.

در ادامه این نشست مهندس قوانلو، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش­های خستگی ناپذیر مجموعه همکاران دانشکده فنی مائده گرگان، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری سمینارهایی از این قبیل، استان از توانایی زنان بیش از پیش در عرصه های اقتصادی و مدیریتی بهره مند گردد.

وی بیان داشت: عرصه­ های مدیریتی استان نیازمند حضور و تعامل بیشتر زنان در سطوح مدیریتی است که امید است با الگوبرداری از جوامع توسعه یافته صنعتی ،از طریق فرهنگ سازی توسط مراکزی نظیر دانشکده فنی مائده به این مهم، دست یابیم ، تا در آینده با جهش صنعتی، معدنی و تجاری استان و راه­اندازی مراکز تولیدی بزرگ در استان در زمینه متالوژی، پتروپالایش و ... دغدغه جذب و بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد بومی وجود نداشته باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1378
  • کد خبر : 10550