عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش راهبردهای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه در گلستان


برگزاری همایش راهبردهای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه در گلستان

 همایش راهبردهای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه در استان گلستان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان این همایش در محل تالار همایش های دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر استان گلستان و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ، رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان ، جمعی از فعالان صنعت استان و دانشجویان برگزار گردید .

 در این همایش تفاهم نامه همکاری دانشگاه علمی و کاربردی استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با حضور مسوولان این دانشگاه و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به امضاء رسید.

 بر اساس مفاد این تفاهم نامه ، مقرر گردید صاحبان صنایع زمینه حضور عملی دانشجویان را در میادین کار فراهم کنند و از دانشجویان بعنوان کارجو استفاده کرده و شرایط اشتغال آنها را فراهم نمایند .

 مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت در این همایش گفت : شرایط جدیدی برای استان ایجاد شده که در آینده شاهد جهش بزرگی در بخش صنعت استان باشیم و امیدواریم با امضای تفاهم نامه و آموزشهای دانشگاه علمی و کاربردی استان زمینه تامین نیروهای تحصیل کرده برای صنایعی که جدیدا در استان مستقر خواهند شد را فراهم نماییم .

 در این همایش ، همچنین دو تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علمی و کاربردی استان با خانه صنعت ،معدن و تجارت و اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و کشاورزی استان منعقد گردید .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 989
  • کد خبر : 4211