عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 16کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر بندرگز شستشو شد


16کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر بندرگز شستشو شد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 16 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر بندرگز شستشو شد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، "ابوالفضل رحیمی" با اعلام این خبر افزود: این اقدام با هدف پیشگیری از گرفتگی در مسیر شبکه فاضلاب و کاهش حوادث احتمالی انجام شده است.
به گفته وی، جلوگیری از رسوب گذاری و جلوگیری از ایجاد شرایط بی هوازی و پیشگیری از انتشار بو از دیگر مزایای شستشوی شبکه فاضلاب می باشد.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  به دیگر فعالیت های انجام شده در شهرستان بندرگز اشاره کرد و افزود: شستشو و مه پاشی 900 عدد منهول فاضلاب  از دیگر اقدامات جهت جلوگیری از رسوب گذاری و جلوگیری از ایجاد شرایط بی هوازی و پیشگیری از انتشار بو صوت گرفت .
رحیمی افزود : اصلاح 5 مورد انشعاب مشترکین ، هم سطح سازی 20 مورد دریچه منهول فاضلاب ، نصب 7دستگاه پمپ هواده در تصفیه خانه فاضلاب و همچنین تعمیر و راه اندازی یک دستگاه پمپ وای لو ایستگاه پمپاژ فاضلاب از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این مدت بوده است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت و ضرورت تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای شهروندان و حفظ محیط زیست، لزوم دفع بهداشتی فاضلاب بیش از پیش ضروری است.
این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه طرح های فاضلاب با هزینه های بسیار زیادی اجرایی می شود، خواستار همکاری جدی مردم در نصب انشعابات به شبکه فاضلاب شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .