عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از ۱۸هزار و 500 تماس تلفنی اتفاقات در سامانه 122 شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد

از ابتدای سالجاری تاکنون :

بیش از ۱۸هزار و 500 تماس تلفنی اتفاقات در سامانه 122 شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد

 

سرپرست  شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از  ۱۸۵۰۰ تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات از ابتدای  سال ۱۴۰۲  تاکنون خبر داد .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، " ابوالفضل رحیمی  " در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ، بیش از  ۱۸۵۰۰  تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات در سامانه 122 انجام شده است که از این مقدار  ۹۹۴۰ مورد در حوزه شهری و ۱۶۰۵ مورد در روستاها و  بیش از ۶۷۰۰ مورد در سایر حوزه های دیگر و ۲۱۵ مورد در بخش فاضلاب  ثبت و رسیدگی شده است. 
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با 60 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد ۶۷۰۰ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و  ۱۸۹۰ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 70 درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .
رحیمی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله های اصلی و انشعابات ، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور  بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.
این مقام مسئول در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهرهای استان با  ۲۱۵ مورد  حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است‌.
رحیمی در پایان اظهار داشت : مشترکین محترم استان هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 122 به این شرکت اطلاع دهند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .