عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمات جهادی در گلستان در حال پیشرفت است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس؛

خدمات جهادی در گلستان در حال پیشرفت است

خدمات جهادی در گلستان در حال پیشرفت است

آئین افتتاح مرکز درمانی_توانبخشی هلال احمر گنبدکاووس با حضور حجت الاسلام والمسلمین مغزی نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر، مسئولین هلال احمر استان و مسئولین شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به وضعیت خشکسالی شهرستان گفت: استان گلستان علی رغم نام زیبا دچار عقب ماندگی‌هایی است، بالاخص نوار مرزی با مشکل جدی تامین آب شرب مواجه هستیم و البته امسال تدابیری در استان اندیشیده شده تا مردم شهرستان فشار کمتری متحمل شوند.
مهندس مهدیه دهرویه با اشاره به اینکه گنبدکاووس مظهر وحدت اقوام مختلف است افزود: در گنبدکاووس در حوزه بهداشت و درمان گام های خوبی برداشته شده از جمله مرکز توانخشی هلال احمر که با همت حاج محمد شهرکی ساخته شده در ارائه خدمات بهینه به مردم موثر واقع خواهد شد.
در بخش دیگری از مراسم حاج محمد شهرکی خیر داوطلب و بانی ساخت مرکز درمانی و توانبخشی هلال احمر گنبدکاووس افزود: خیرین اصلی شهدا هستند که جان خود را فدای اسلام و مردم کردند. خدمت به مردم افتخاری است که خداوند نصیبمان کرده است.
خیر داوطلب هلال احمر گفت: خداوند امکاناتی در اختیار ما قرار داده و در واقع استفاده از ثروت برای خدمت به مردم آزمایش الهی است، تفاوت انسان‌ها را تقوا مشخص می‌کند چه بسا همان افراد نیازمند که واسطه خیر برای آن‌ها شده ایم نزد خداوند ارج و قرب بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه از مسئولین می خواهیم درد و نیازهای مردم را به اطلاع خیرین برسانند، ادامه داد: جامعه برای حل مشکلات به تعامل نیاز دارد و هر جا تعامل و ارتباط متقابل باشد مشکلات جامعه به تدریج حل خواهد شد.

خدمات جهادی در گلستان در حال پیشرفت است

خدمات جهادی در گلستان در حال پیشرفت است

خدمات جهادی در گلستان در حال پیشرفت است

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .