عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سامانه پیامکی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن راه‌ اندازی شد

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

سامانه پیامکی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن راه‌ اندازی شد

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: سامانه پیامکی یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن راه اندازی شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن علاوه بر اقدامات پیشگیرانه، وظیفه حفاظت و رفع تصرف از کلیه اراضی و املاک با اجرای دقیق و به موقع احکام قضایی را بر عهده دارد.

وی افزود: انجام گشت زنی مستمر در حوزه استحفاظی به منظور پیشگیری تعرض به اراضی، جلوگیری از هر گونه اخلال، تصرف، تعرض، تجاوز، تخریب، ایجاد مزاحمت در اراضی، برخورد قاطع و فوری با معترضین و متصرفین اراضی دولتی و ارجاع به مقامات قضایی و تهیه و تدوین طرح های موردنیاز به منظور تامین حفاظت اراضی را می توان از مهم ترین وظایف یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن عنوان کرد.

ملک با بیان اینکه مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اموال بیت المال نقش مهمی دارند، گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف،تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: با همین هدف سامانه پیامکی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با شماره ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ راه اندازی شد.

وی در انتها اظهار کرد: مردم استان می توانند در صورت مشاهده موارد تعرض و تجاوز به اراضی دولتی و ملی به صورت 24 ساعته با ارسال پیامک گزارشات خود را اعلام کنند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .