عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان ترکمن دیدار کرد


مدیر کل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان ترکمن دیدار کرد

 مدیرکل ثبت احوال استان گلستان به ثبت تغییر نشانی پرداخت و گفت : از جمله برنامه هایی که در دستور کار ثبت احوال است ثبت تغییر نشانی می باشد که به صورت جدی پی گیر هستیم و فعالیت هایی در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال استان گلستان روز چهارشنبه دهم آبان مدیر کل به همراه رییس اداره حراست ثبت احوال استان و رییس اداره ثبت احوال شهرستان ترکمن با فرماندار شهرستان ترکمن دیدار و گفتگو کرد.

حمیدرضا مطیع مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در این دیدار اظهار داشت : ثبت احوال آمارهایش براساس ثبتی مبنا و از اتقان بالایی برخوردار است.

مطیع گفت : ثبت احوال یک سری اقدامات خوبی در سطح کشور در دستور کار دارد و در حال انجام است.

وی در ادامه به ثبت تغییر نشانی پرداخت و گفت : از جمله برنامه هایی که در دستور کار ثبت احوال است ثبت تغییر نشانی می باشد که به صورت جدی پی گیر هستیم و فعالیت هایی در این زمینه صورت گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در ادامه به عملکرد ثبت احوال شهرستان ترکمن اشاره کرد و گفت: عملکرد اداره ثبت احوال شهرستان ترکمن در موضوعات مختلف ثبت احوال عملکرد خوبی دارد.

جعفری فرماندار شهرستان ترکمن از حسن عنایت مدیر کل ثبت احوال استان گلستان تشکر و قدردانی کرد و از رییس اداره ثبت احوال شهرستان ترکمن به نیکی یاد کرد و از زحمات و تلاش های وی قدردانی نمود. 

جعفری به وقایع حیاتی اشاره کرد و گفت : وقایع حیاتی پنج مورد است، و  مهاجرت به چهار واقعه حیاتی افزوده شده و باید به این مهم با حساسیت بیشتر بپردازیم.

 


 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ثبت احوال استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .