عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه زیر ساخت واحدهای اقتصادی استان با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری برگزار شد

در اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان؛

جلسه زیر ساخت واحدهای اقتصادی استان با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری برگزار شد

جلسه زیر ساخت واحدهای اقتصادی استان با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری برگزار شد

  در آستانه سفر دوم ریاست محترم مجمهور به استان گلستان جلسه زیر ساخت واحدهای اقتصادی استان با حضور دکتر برزگر نماینده نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، عصر روز شنبه چهارم آذر جلسه زیر ساخت واحدهای اقتصادی استان با حضور دکتر برزگر نماینده نهاد ریاست جمهوری، صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی، دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی گلستان برگزار شد.

در این جلسه صلبی با اشاره به مسایل و مشکلات موجود در زیر ساخت واحدهای اقتصادی استان گفت: یکی از موضوعاتی که استان ما با آن مواجه می باشد مشکل تأمین آب شرب است که این که این مشکل در حوزه صنعت دو چندان می باشد زیرا 95 درصد از نیاز منابع زیرزمینی خواهد بود که نیاز است در بحث آب شیرین کن تدبیری اندیشه شود یا حق آبه صنعت از دریای خزر به استان گلستان تخصیص داده شود.

وی همچنین اشاره کرد: باید بین سرمایه گذار و پیمانکار وجه تمایزی در نظر گرفت. به عنوان مثال اگر هلدینگی برای سرمایه گذاری وارد استان می شود نباید در گیر فرآیند بارگذاری مدارک و درخواست ها در سامانه های مرتبط شود که اگر چنین گردد دیگر نمی توان گفت ایشان سرمایه گذار است و باید به چشم یک پیمانکار به او نگاه کرد.

صلبی در ادامه به نکاتی همچون استقرار اداره واحد نظارت بازرسی بانک مرکزی در استان و همچنین انتشار اوراق مالی در حوزه پروژه های زیرساختی مثل کوریدور و بزرگراه ها اشاره نمود.

در این جلسه برزگر نماینده نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: تمامی مسایل و مشکلات موجود در حوزه های مختلف استان گلستان به صورت پیش نویس تحویل دبیرخانه شود و این پیش نویس ها را در سطح وزارت خانه ها مورد بررسی قرار می دهیم تا در سفر رییس محترم جمهور به گلستان این مشکلات مرتفع گردد.

در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی استان هم هر کدام به بیان مسایل و مشکلات حوزه فعالیتی خود را پرداختند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اقتصاد و دارایی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .