عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صدور 187 مورد اخطار در برنامه پایش مصرف گاز ادارات دولتی استان

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد:

صدور 187 مورد اخطار در برنامه پایش مصرف گاز ادارات دولتی استان

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در این خصوص گفت:بر اساس بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس‌جمهور به کلیه ادارات و سازمان‌های دولتی، این شرکت فرآیند پایش اندازه‌گیری و نظارت مصرف گازطبیعی را در برنامه نظارتی خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی با اعلام این مطلب،افزود:این شرکت نیز حسب برنامه‌های تدوین‌شده، با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، پایش های دوره‌ای خود را در راستای کنترل دمای رفاه ادارات انجام داده که در این رابطه تاکنون ، 4174 مورد بازدید و پایش مصرف روزانه انجام پذیرفته که نتیجه آن صدور 3 مورد ممانعت، 187 مورد اخطار و 2 مورد نیز قطع گاز برای ادارات پرمصرف بوده است.

 

طالبی تصریح کرد:کارشناسان این شرکت در مرحله پایش مصرف، ضمن بررسی و ارزیابی دمای محیط ادارات، راهکارها و توصیه‌های لازم را به ادارات مربوطه ارائه می‌کنند تا هر چه سریع‌تر با انجام اقدامات مناسب، مصرف گاز را بهینه نمایند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در خاتمه، با قدردانی از همراهی و همکاری کلیه ادارات استان که جهت اجرای شایسته پایش دما نهایت همکاری را داشته‌اند، بر استمرار انجام این طرح باهدف نهادینه‌سازی مصرف بهینه و ایمن گازطبیعی تأکید کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .