عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نزدیک به 30 هزار مورد پایش دمای ادارات در استان گلستان به ثبت رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت:

نزدیک به 30 هزار مورد پایش دمای ادارات در استان گلستان به ثبت رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت:
نزدیک به 30 هزار مورد پایش دمای ادارات در استان گلستان به ثبت رسید


 

با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف و در راستای بهینه کردن مصرف ادارات استان دربازه زمانی پاییز و زمستان سال جاری نزدیک به 30 هزارمورد پایش دمای ادارات و نهادهای دولتی دراستان گلستان به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان ، علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام خبر پایش اماکن دولتی و خصوصی ، اظهارداشت: براساس بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس‌‌‌جمهور به اداره‌‌‌ها و سازمان‌های دولتی، این شرکت فرآیند پایش اندازه‌‌‌گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی را در برنامه نظارتی خود قرارداد.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکین در مصرف گاز طبیعی، این شرکت از ابتدای آذرماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه ها و مدارس استان کرده است که در این ارتباط تاکنون 30 هزار پایش را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: نتیجه این پایش صدور 3 مورد ممانعت و 384 مورد اخطار برای ادارات پرمصرف بوده است ضمن اینکه کارشناسان این شرکت در مرحله پایش مصرف نیز راهکارها و توصیه‌‌‌های لازم را به اداره‌‌‌های مربوطه ارائه می‌کنند تا هرچه سریع‌‌‌تر با انجام اقدامات لازم مصرف گاز را بهینه کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .