عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صدور 277 مورد اخطار در برنامه پایش مصرف گاز ادارات دولتی استان

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد:

صدور 277 مورد اخطار در برنامه پایش مصرف گاز ادارات دولتی استان

 


 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در این خصوص گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس‌جمهور به کلیه ادارات و سازمان‌های دولتی، این شرکت فرآیند پایش اندازه‌گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی را در برنامه نظارتی خود قرارداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی با اعلام این مطلب، بر ضرورت مدیریت مصرف ادارات دولتی برابر الگوی تعیین‌شده گاز تأکید نموده و خواستار مساعدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق این برنامه شدند.

وی ادامه داد: حسب بخشنامه ابلاغی، دمای رفاه ساختمان‌های دولتی باید بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد تعیین‌شده که در این راستا شایسته است ادارات و مؤسسات دولتی استان تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی را یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری روشن‌شده و یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و در روزهای تعطیل هم خاموش کنند.

طالبی تصریح کرد: این شرکت نیز برابر برنامه‌های تدوین‌شده با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، پایش های دوره‌ای خود را در راستای کنترل دمای رفاه ادارات انجام داده که در این رابطه تاکنون، 4183 مورد بازدید و پایش مصرف روزانه انجام‌شده که نتیجه آن صدور 2 مورد ممانعت، 277 مورد اخطار و 69 مورد نیز قطع گاز برای ادارات پرمصرف بوده است.

وی افزود: کارشناسان این شرکت در مرحله پایش مصرف نیز راهکارها و توصیه‌های لازم را به ادارات مربوطه ارائه می‌کنند تا هر چه سریع‌تر با انجام اقدامات لازم مصرف گاز را بهینه نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در خاتمه، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری کلیه ادارات استان که جهت اجرای شایسته پایش دما نهایت همکاری را داشته‌اند، بر استمرار انجام این طرح باهدف نهادینه‌سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تأکید کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .