عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 3977 مورد پایش اندازه گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی در ادارات دولتی استان

سرپرست شرکت گازاستان گلستان خبر داد:

3977 مورد پایش اندازه گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی در ادارات دولتی استان

 سرپرست شرکت گاز استان گلستان در این خصوص گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس جمهوری به کلیه ادارات و سازمان‌های دولتی، این شرکت فرآیند پایش اندازگیری و نظارت مصرف گاز طبیعی را در برنامه نظارتی خود قرار دادند.

 به گزارش روابط عمومی، علی طالبی با اعلام این مطلب، بر ضرورت مدیریت مصرف ادارات دولتی برابر الگوی تعیین شده گاز تاکید نموده و خواستار مساعدت و همکاری دستگاههای اجرایی استان در تحقق این برنامه تاکید کرد.

وی ادامه داد: حسب بخشنامه ابلاغی، دمای رفاه ساختمان های دولتی باید بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد تعیین شده که در این راستا شایسته است ادارات و موسسات دولتی استان تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی را یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری روشن شده و یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و در روزهای تعطیل هم خاموش کنند.

طالبی تصریح کرد: این شرکت نیز برابر برنامه های تدوین شده با هماهنگی دستگاههای مرتبط ، پایش های دوره ای خود را در راستای کنترل دمای رفاه ادارات انجامداده که در این رابطه تاکنون، 3977مورد بازدید و پایش مصرف روزانه انجام شده که نتیجه آن صدور 6 مورد ممانعت ، 83 مورد اخطار و 453 مورد نیز قطع برای ادارات پرمصرف بوده است.

وی افزود: کارشناسان این شرکت در مرحله پایش مصرف نیز راهکارها و توصیه های لازم را به ادارات مربوطه ارائهمی کردند تا هر چه سریعتر با انجام اقدامات لازم مصرف گاز را بهینه نمایند.

 سرپرست شرکت گاز استان گلستان در خاتمه، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری کلیه ادارات استان کهجهت اجرای شایسته پایش دمانهایت همکاری را داشته اند ، بر استمرار انجام این طرح با هدف نهادینه سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .