عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بلیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی-تاریخی گلستان را اینترنتی تهیه کنید

محمدجواد ساوری خبر داد؛

بلیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی-تاریخی گلستان را اینترنتی تهیه کنید

بلیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی-تاریخی گلستان را اینترنتی تهیه کنید

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از مسافران و گردشگران و همچنین هم‌استانی‌ها خواست بلیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی-تاریخی استان را به‌طور اینترنتی و الکترونیکی تهیه کنند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری روز سه‌شنبه اول اسفندماه 1402 با اعلام این خبر گفت: هموطنان ازاین‌پس می‌توانند برای بازدید از ۹ موزه و مکان تاریخی استان شامل میراث جهانی گنبد قابوس، موزه باستان‌شناسی گرگان، موزه صنایع‌دستی گرگان(خانه تاریخی امیر لطیفی)، کاخ‌موزه گرگان، موزه تاریخ طبیعی علی‌آبادکتول، موزه مردم‌شناسی آزادشهر، موزه باستان‌شناسی و مردم‌شناسی مینودشت، موزه فرش گنبدکاووس، موزه مردم‌شناسی گمیشان از خدمت خرید الکترونیکی بلیت بهره‌مند شوند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با اشاره به این‌که با اقدام فراهم‌شده تهیه بلیت بسیار سهل‌تر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: سامانه فروش اینترنتی بلیت به نشانی ww.bilit.tafrihati.com در حال حاضر در دسترس عموم است و علاوه بر آن نرم‌افزارهای «تاپ» و «آپ» نیز در راستای اقدام یادشده قابل‌استفاده است.
او افزود: دریافت آمارهای به‌روز و لحظه‌ای، نظارت دقیق بر سیستم عرضه بلیت، سرعت، سهولت و حذف صف‌های طولانی تهیه بلیت از مزایای این طرح است.
ساوری در پایان یادآور شد: اماکن فرهنگی-تاریخی و موزه‌های استان گلستان در تعطیلات نوروز از ساعت ۹ صبح تا 18 عصر پذیرای بازدید علاقه‌مندان هستند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .