عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 1200 فقره انشعاب جدید آب در شهرهای آق قلا و انبار الوم نصب گردید

در سال گذشته صورت گرفت :

بیش از 1200 فقره انشعاب جدید آب در شهرهای آق قلا و انبار الوم نصب گردید

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از نصب بیش از 1200 فقره انشعاب جدید در سال گذشته در شهرهای آق قلا و انبارالوم خبر داد .

ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود :در سال 1402با تلاش همکاران امور آب و فاضلاب این شهرستان بیش از 1200 فقره انشعاب جدید نصب و22 فقره انشعابات غیر مجاز شناسایی و به مجاز تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود : تعویض 7560 فقره کنتور خراب و فرسوده ، رفع گیر و نشتی 235 دستگاه کنتور آب مشترکین و تعویض 40 مورد انشعابات فرسوده از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد : رفع 1065 مورد اتفاقات انشعاب ، رفع 816 مورد اتفاقات شبکه و خط اتقال آب شرب و استاندارد سازی 60 مورد انشعاب آب از دیگر فعالیت های این امور در مدت زمان مذکور بوده است .

این مقام مسئول در بخش دیگری افزود : حفر و تجهیز 2 حلقه چاه ، بهسازی 20 حلقه چاه آب شرب ، اصلاح و توسعه بیش از 3800متر شبکه آب شرب از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است .

رحیمی در پایان گفت : انجام 75هزار و 144 مورد آزمون کلر سنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی و شستشوی 122 کیلومتر شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب شرب از اقدامات مهم در راستای بهبود وضعيت كيفي آبدر سال گذشته در شهرهای آق قلا و انبارالوم عنوان کرد .




نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .