عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای تفاهم نامه همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل ورزش و جوانان استان


امضای تفاهم نامه همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل ورزش و جوانان استان

 جلسه مشترک فی مابین سازمان صنعت ،معدن و تجارت و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، این جلسه با حضورمهندس اصغری رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان وبرزمینی معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان ، نمایندگان دو دستگاه مربوطه شامل کارشناس حقوقی ، مسئول حراست و حوزه بازرسی در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید .

 اصغری در این جلسه گفت : جلسه مشترک فی مابین سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان و اداره کل ورزش و جوانان استان با هدف رویکرد توسعه همکاریهای مشترک و آسیب شناسی مشکلات مربوط به رعایت حقوق سرمایه گذاران و ورزشکاران در رسته خدمات ورزشی از طریق باشگاههاو هیئت های ورزشی برگزار گردید .

 اصغری افزود : با توجه به استقبال مردم از کلاسهای تابستانه و ورزشهایی مانند شنا در ایام تابستان راههای تقویت نظارت بر این مراکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اظهار داشت : در این جلسه با توجه به سیاستهای اجرایی و نظارتی این دو دستگاه مقرر شد تادر سطح شهرستانها کمیته های همکاری مشترک شکل گرفته و نظارت بر چگونگی خدمات ورزشی مورد پایش دوره ای قرار گیرد .

 همچنین در این جلسه بر چگونگی جلوگیری و ممانعت از عرضه مکملهای نیروزا که بعضا به صورت قاچاق وارد کشور شده و سلامت ورزشکاران را مورد تهدید قرار می دهد تاکید شده و مقرر گردید به جهت ایجاد نقشه راه در طول سال تفاهم نامه ای مشترک بین دو سازمان تنظیم و امضاء گردد .

 درادامه این جلسه بر استاندارد سازی ،رتبه بندی و درجه بندی باشگاههای ورزشی تاکید شد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1235
  • کد خبر : 11261