عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور 5 واحد صنعتی استان گلستان در یازدهمین نمایشگاه ایران در ترکمنستان


حضور 5 واحد صنعتی استان گلستان در یازدهمین نمایشگاه ایران در ترکمنستان

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در یازدهمین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان 5 واحد صنعتی از استان گلستان حضور یافتند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو گفت: بزرگترین نمایشگاه تخصصی ایران در کشور ترکمنستان تحت عنوان " ایران پروژه -2015 " ، با حضور 5 واحد صنعتی گلستان به مدت 3 روز در محل قصر نمایشگاهی عشق‌آباد برگزار گردید .

 وی افزود : واحدهای صنعتی مقاومت بندر ، فرآورده های فولادی ایستا ، تولید درب و پنجره یو پی وی سی یاران بهار ، صنعت چوب شمال و سیمان پیوند گلستان واحدهایی بودند که از استان گلستان در این نمایشگاه به ارائه محصولات و توانمندیهای خود پرداختند .

 قوانلو با تاکید بر اهمیت روابط و همکاری‏‌های همه جانبه میان دو کشور گفت: بدلیل هم مرزی استان گلستان با کشور ترکمنستان ، توسعه روابط تجاری استان با این کشور از مهمترین اهداف ماست ، و برگزاری چنین نمایشگاههایی می تواند به توسعه این روابط کمک نماید .

 وی با اشاره به اینکه توافق ایران با کشورهای 1+5 راه توسعه روابط تجاری ایران با سایر کشورها را هموارتر نموده است ، گفت : مسیر ریلی ایران – ترکمنستان – قزاقستان در سال گذشته افتتاح و راه اندازی گردید ، که نشاندهنده علاقه این کشورها به توسعه روابط تجاری است و امیدواریم با رفع تحریمهای جمهوری اسلامی ایران حجم صادرات استان گلستان به این کشورها به شکل قابل توجهی افزایش یابد .

 حضور شرکت‌های برتر داخلی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، تجار و بازرگانان و نخبگان در زمینه‌های نفت، گاز، ساختمان، آب و برق، صنعت اکتشاف و حفاری نفت و گاز، خدمات شهری، فناوری نوین، صنعت خودروسازی، انواع مختلف خدمات فنی و مهندسی، از جمله مهم‌ترین بخش‌های نمایشگاه تخصصی ایران در عشق‌آباد بود که وزیر صنعت ، معدن و تجارت و هیات همراه ایشان و مقامات عالی رتبه دولت ترکمنستان از جمله معاونین رئیس جمهور، رئیس مجلس، وزرا، روسای سازمانها و نهادهای دولتی و اجتماعی، اصحاب رسانه و .. از غرفه های این نمایشگاه بازدید کردند.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 899
  • کد خبر : 11999