عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بودجه شركت آب و فاضلاب استان گلستان در سال 94 تصويب شد


بودجه شركت آب و فاضلاب استان گلستان در سال 94 تصويب شد

بودجه شركت آب و فاضلاب استان گلستان در سال 94 تصويب شد

 بودجه پيشنهادي سال 94 شركت آب و فاضلاب استان گلستان در جلسه مجمع عمومي عادي صاحبان سهام اين شركت به تصويب رسيد.

در جلسه مجمع عمومي شركت آب و فاضلاب گلستان که با حضور رئيس مجمع عمومي و معاون هماهنگي و امور پشتيباني شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور به اتفاق نمايندگان وزارت نيرو ، مدير عامل شركت آبفا گلستان و نماينده سهام شهرداري هاي استان گلستان حضور داشتند.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان گلستان ، بودجه سال 94 اين شركت در بخش درآمدهاي جاري و سرمايه اي را به ترتيب 172905259 ریال و 3040734685 ریال عنوان كرد و افزود: هزينه هاي شركت در بخش جاری 574/548 ميليارد ريال و در بخش سرمايه اي 437/73 ميليارد ريال می باشد .

در اين جلسه رئيس هيئت مديره ومديرعامل شركت آب و فاضلاب استان گلستان با ارائه گزارش مبسوط هيات مديره به تشريح شاخص هاي بودجه شركت پرداخت .

مهندس محمد هادی رحمتی عمليات احداث و توسعه شبكه هاي آب به ميزان 8/8 كيلومتر ، اصلاح و بازسازي شبكه هاي آب به ميزان 12/2كيلومتر، اجراي افزون بر 8/35 كيلومتر خطوط انتقال، احداث 163/3 كيلومتر شبكه فاضلاب، احداث 21 هزار متر مكعب مخازن( 17 هزار متر مكعب در دست ساخت و 4 هزار متر مكعب تکمیل و بهره برداري) عمليات حفر،تجهيز8 حلقه چاه را از جمله شاخص هاي بودجه شركت در سال آتي عنوان كرد.

وی رسيدن به چشم اندازهاي تعيين شده بر اساس تعهدات بودجه اي و برنامه اي در شركت آب و فاضلاب استان گلستان را موفقيت آميز دانست و افزود: طي سال هاي اخير مجموعه شركت با تلاش و خودباوري به اهدافي دست يافته است كه در شاخص هاي صنعت آب و فاضلاب نيز با اهميت مي باشد،دراين رابطه مي توان به بهره برداري از طرحهاي فاضلاب شهرهاي كردكوي ،بندر تركمن وبهره برداری ازمدول اول تصفیه خانه فاضلاب گرگان طي سالهاي اخير اشاره نمود.

وي عملكرد مالي شركت آب و فاضلاب استان گلستان در بحث حل و فصل مسائل سنواتي را يكي از اقدامات مهم برشمرد و افزود:اين كار انرژي و وقت زيادي را مي طلبد كه خوشبختانه با اقدامات و فعاليت هاي انجام شده هم اكنون كارنامه درخشاني در اين زمينه قابل ارائه است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 917
  • کد خبر : 12510