عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته دفاع مقدس در 35 مدرسه شاهد گلستان زنگ ایثار نواخته می شود


هفته دفاع مقدس در 35 مدرسه شاهد گلستان زنگ ایثار نواخته می شود

 

 

 

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: در هفته دفاع مقدس زنگ ایثار در 35 مدرسه شاهد استان گلستان نواخته می‎شود.

محمدعلی طالعزاری ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین ارزشهای اسلامی، خاطرات جنگ توسط راویان و رزمندگان دفاع مقدس است.

وی در خصوص برنامههای پیشبینی شده اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای سراسر استان و دیدار جانباز 70 درصد نابینا و قطع دو عضو علیرضا رهدار با مقام معظم رهبری از برنامههای هفته دفاع مقدس است.

طالع زاری از برگزاری پیادهروی خانوادگی در روز جمعه سوم مهرماه جاری خبر داد و گفت: حضور در نماز جمعه عبادی و سیاسی همچنین دیدار با خانوادههای معظم شاهد و ایثارگر از دیگر برنامههای پیشبینی شده در طول هفته دفاع مقدس است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان مسابقه کتابخوانی در مکان کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت استان گلستان را از دیگر برنامههای هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: کارگاه نقد و بررسی کتاب دفاع مقدس در کتابخانه ایثار و شهاد و نقد کتاب اول مهرماه در کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت برگزار میشود این کارگاه رأس ساعت 9 صبح «کتاب بهترین هدیه» به نویسندگی فرخنده رضاپور انجام خواهد شد.

طالعزاری از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خانوادههای شاهد و ایثارگر در سطح استان گلستان خبر داد و بیان داشت: مسابقات دارت، تنیس، تیراندازی، رالی و فوتسال جانبازان در هفته دفاع مقدس برگزار میشود.

وی افزود: مسابقات کشوری فوتسال جانبازان یک شنبه پنجم مهرماه و دوشنبه ششم مهرماه مسابقه رالی خانوادگی ایثارگران برای انتخابی رالی کشوری از امامزاده عبدالله (ع) گرگان تا امامزاده قرنآباد از دیگر برنامه های هفته ی دفاع مقدس است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: در هفته دفاع مقدس برگزاری یادوارههای شهدا را در شهرستانهای مختلف خواهیم داشت و برگزاری این یادواره شهدا فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همدلی و همزبانی است.

طالعزاری گفت: خاطرهگویی جانبازان در مدارس و مراکز دانشگاهی در سراسر استان گلستان و برگزاری نمایشگاههایی با مشارکت دستگاههای اجرایی در سطح استان از دیگر برنامههایی است که در هفته دفاع مقدس انجام میشود.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .