عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مانور نشت مواد مرکاپتان در انبارمرکزی گاز گلستان


برگزاری مانور نشت مواد مرکاپتان در انبارمرکزی گاز گلستان

 

برگزاری مانور نشت مواد مرکاپتان در محل در انبار مرکزی گاز گلستان با حضور رئیس و کارشناسان واحد HSE برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی ،رئیس پدافند غیر عامل و مدریت بحران گاز گلستان در این خصوص گفت: در این مانور پس از نشت مواد مرکابتان و ریزش آن به محوطه ، نشتی مربوطه سریعاً توسط کارکنان خدمات کالا مهار و نسبت به خنثی سازی مواد اقدام گردید.

 سید جواد میر شاهدهی افزود :پس از انجام مانور نیز جلسه ارزیابی با حضور کارکنان واحدهای HSE و خدمات کالا برگزار شد که در خصوص روند برگزاری مانور و نقاط قوت و ضعف آن بحث و تبادل نظر شد .

 در ادامه نیز رئیس امور HSE گاز گلستان مواردی را که در هنگام برگزاری مانور مورد توجه بوده را مورد واکاوی قرار داده و از اجرای موفق مانور و تحقق اهداف مورد نظر برای مقابله با شرایط واقعی ابراز رضایت کرد.

 ایشان همچنین به فرآیند احداث مکانی برای انبارمواد بودارکننده و چاهک جهت انتقال نشت احتمالی مواد اشاره نمودند و بر اهمیت مسئولیت پذیری درانجام فعالیت ها برای کاهش مخاطرات تاکید نمودند.

 مهندس باقر باقری با اشاره به نصب سیستم اعلام حریق در سوله انبار مرکزی تصریح کرد: با پیگیری خدمات کالا و امور مهندسی و اجرای طرحها سیستم اطفاء حریق بزودی در این مکان راه اندازی خواهد شد .

 رئیس بهداشت ، ایمنی و محیط زیست گاز گلستان تصریح کرد: انجام این مانورها و حضور و آماده سازی کارکنان به منظور بر طرف شدن موانع و مشکلات پیش رو حائز اهمیت بوده و بسیار مطلوب می باشد و اینگونه برنامه ها با رعایت نظم و دقت نظر می تواند تمرین و پیش زمینه ای جهت مواجهه با حوادث واقعی و پیش بینی نشده باشد .

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .