عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل فنی وحرفه ای گلستان از نیروگاه برق شهرستان علی آبادکتول

در راستای طرح کارورزی دانشجویان فارغ التحصیل وارتقاء مهارت شاغلین انجام شد:

بازدید مدیرکل فنی وحرفه ای گلستان از نیروگاه برق شهرستان علی آبادکتول

بازدید مدیرکل فنی وحرفه ای گلستان از نیروگاه برق شهرستان علی آبادکتول

 در راستای طرح کارورزی دانشجویان فارغ التحصیل، توسعه نیروی انسانی و نیز گسترش آموزش های مهارتی در بین شاغلین صنایع، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان به همراه مدیر نیروگاه و کارشناسان دوطرف از نیروگاه برق شهرستان علی آبادکتول بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل در جلسه مشترک با مدیر نیروگاه و کارشناسان مربوطه، با اشاره به سطح گسترده فعالیت ها و آموزش های فنی وحرفه ای، گفت: با توجه به تخصصی بودن فعالیت ها در حوزه نیروگاه های برق، آموزش فنی و حرفه ای میتواند در هر بخش که احساس نیاز شده باشد، با وجود مربیان توانمند خود و دیگر امکانات آموزشی، همکاری لازم را داشته باشد.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان افزود: در راستای تدوین استانداردهای شغل و شایستگی، تعاملات طرفین می تواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد چراکه تجمیع افکار و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل طرفین در اجرای برنامه های آموزشی مورد نظر می تواند اثربخش باشد.

 تیرانداز در ادامه به طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: در این طرح که با همکاری استانداری گلستان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و این اداره کل پیگیری می شود، هدف این است که اگر دانش و مهارت به اندازه یکدیگر ارتقاء پیدا کند می تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد و با توجه به ظرفیت خوب این نیروگاه، میتوان در این بخش با همکاری طرفین گام موثری در اشتغال جوانان برداشت.

 روحنده مدیر نیروگاه برق شهرستان علی آبادکتول ضمن استقبال از آموزش های ضمن کار برای پرسنل، گفت: در طول سالیان گذشته، بخش آموزشی این نیروگاه سعی داشته تا آموزش هایی برای پرسنل ارائه نماید و با همکاری آموزش فنی وحرفه ای فرصتی است تا با استفاده از مربیان و کارشناسان توانمند دوره های آموزشی موردنظر نیروگاه که تخصصی هم می باشند، اجرایی شود.

 وی همچنین با اشاره به اینکه کارشناسان نیروگاه هم از لحاظ تئوری و هم از لحاظ عملی، از تجارب بالایی برخوردارند، گفت: در این بخش هم اگر این کارشناسان می توانند در ارتقاء سطح آموزشی کمک نمایند، این آمادگی فراهم است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .