عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 4 /9 نرخ بیکاری استان در پاییز 94

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبرداد:

4 /9 نرخ بیکاری استان در پاییز 94

4 /9 نرخ بیکاری استان در پاییز 94

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: نرخ بیکاری استان در فصل پاییز94، 4 /9 می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، مهندس امراله عباسی با حضور در برنامه رادیویی روزنه گفت: با توجه به نرخ بیکاری استان در فصل تابستان که 1/ 10 بود، نرخ بیکاری در فصل پاییز 7 /0 درصد کاهش پیدا کرده است.

مهندس عباسی افزود: جمعیت کارگری بیمه شده استان تعداد 244 هزار نفر می باشد که در 46 هزار و 769 کارگاه مشغول به فعالیت هستند.

وی به عوامل تاثیرگذار بازار کار اشاره نمود و گفت: حضور اتباع خارجی در استان و عدم مهارت کارجویان از عوامل بسیار مهمی است که بازار کار را تحت تاثیر قرار می دهد.

امراله عباسی تاکید کرد:باید فرهنگ کار را به وضعیت بهتری تغییر دهیم و مدیریت علمی را جایگزین مدیریت مالکی نماییم و توجه خود را بیشتر به کارآفرینان معطوف کنیم تا شاهد رونق کسب و کار و اشتغال و کاهش نرخ بیکاری باشیم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در این برنامه رادیویی ضمن پاسخگویی به تماسهای تلفنی تعاونگران و کارگران گفت: کارِ کارگر ایرانی مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی می باشد و با تمام دنیا متفاوت است چرا که کارگران ایرانی به دتبال کسب حلال هستند و کار را نوعی جهاد در راه خدا می دانند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 717
  • کد خبر : 17770