عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با امام جمعه شهرستان کردکوی دیدار کرد


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با امام جمعه شهرستان کردکوی دیدار کرد

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با امام جمعه شهرستان کردکوی دیدار کرد

 بمنظور ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده و نیز تشریح برنامه های پیش رو، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان به همراه معاون اداری و پشتیبانی و دیگر مسئولین اداره کل با حجت الاسلام و المسلمین شاعری امام جمعه کردکوی، دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل در این دیدار با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های آموزش فنی وحرفه ای در استان و شهرستان کردکوی، گفت: همکاری و تعامل با سایر دستگاههای اجرایی، یکی از برنامه های این اداره کل بوده است که در همین راستا اقدامات و دوره های آموزشی مختلفی با همکاری دستگاههای مختلف از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی، راه آهن و ... اجرا شده است.

 وی افزود: در بخش سامان دهی برای رسیدن به اشتغال کارآموزان برنامه های مختلفی از جمله فروش دستاوردهای آنان از طریق فضای مجازی، برگزاری نمایشگاههای مختلف برای آشنایی با فضای کار بازار و... صورت پذیرفته که تلاش و همت این اداره کل بر آن بوده است تا در تشویق و ترغیب آحاد مردم جامعه برای گرایش به سمت آموزش های مهارتی گام های موثری برداریم.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان اظهار داشت: امیدواریم رسانه ها، صدا و سیما و دیگر دستگاههای تبلیغاتی در گسترش فرهنگ مهارت آموزی تلاش نمایند تا بتوانیم با کمک یکدیگر در توسعه فرهنگ مهارت آموزی نقشی ایفا نموده و آموزش های فنی وحرفه ای بعنوان یک اصل در رسیدن به اشتغال در جامعه نهادینه شود.

 ابوالفضل تیرانداز در ادامه با دعوت از فعالین اقتصادی بمنظور گسترش همکاری ها با بخش خصوصی، گفت: آموزش فنی وحرفه ای این آمادگی را دارد تا بنا بر خواسته و پیشنهاد فعالین اقتصادی، سفارشات را پذیرفته و تحویل دهد.

 حجت الاسلام و المسلمین شاعری امام جمعه شهرستان کردکوی نیز در این نشست صمیمانه با تقدیر از عملکرد آموزش های مهارتی، گفت: خوشبختانه آموزش فنی وحرفه ای با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی توانسته اقدامات مثبتی را در جامعه نشان دهد و مسئولین باید موانع گسترش این آموزش ها را بردارند.

 امام جمعه شهرستان کردکوی در ادامه با اشاره به موازی کاری بعضی دستگاه ها، افزود: این یک نکته مثبت است که دستگاههای مختلف این احساس نیاز را کرده اند که باید برای ارائه آموزش های فنی خود به سراغ آموزش فنی و حرفه ای بروند و ادارات و نهادها باید به این باور برسند که آموزش فنی و حرفه ای متولی آموزش های مهارتی بوده و دیگر دستگاهها برای آموزش های مهارتی مخاطبین خود حداقل براساس سرفصل های استاندارد این دستگاه اقدام نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .