عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با امام جمعه رامیان


دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با امام جمعه رامیان

دیدار مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با امام جمعه رامیان

بمنظور ارائه گزارش از اقدامات و فعالیت های انجام شده در سطح استان و شهرستان و نیز تأکید بر گسترش و تبلیغ آموزش های مهارتی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با امام جمعه رامیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، حجت اللسلام و المسلمین طاهری در این دیدار با اشاره به توانمندی های روستاییان استان در نمایشگاه بین المللی دستاوردهای روستایی که در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار گردید، استقبال خوب بازدیدکنندگان از بافت های سنتی رامیان که در این نمایشگاه استفاده شده بود را خوب ارزیابی کرد.

دکتر طاهری گفت: مهارت آموزی و احیای برخی مشاغل سنتی رونق اقتصادی خانوار را به همراه خواهد داشت و با توجه به ظرفیت های گردشگری این ناحیه می توان به توسعه آموزش های مرتبط به این موضوع نیز تأکید نمود.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت مشاغل سنتی بانوان، گفت: با توجه به اینکه رامیان از نظر جاذبه های گردشگری، جایگاه فوق العاده ای در سطح استان دارد، باید تمهیداتی اندیشیده شود تا نسبت به ارائه خدمات آموزش های هتلداری و گردشگری در آینده برای این شهرستان برنامه ریزی شود.

تیرانداز همچنین به طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی کرد و از امام جمعه درخواست نمود نسبت به ایجاد انگیزش برای فارغ التحصیلان و هم برای صاحبان بنگاهها در خطابه ها اقدام نمایند تا از این فرصت بدست آمده در راستای اشتغالزایی این عزیزان بتوان استفاده بهینه نمود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .