عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمات دهي به هموطنان بايد در خور شان آنان باشد

فرمانده پليس راه گلستان:

خدمات دهي به هموطنان بايد در خور شان آنان باشد

خدمات دهي به هموطنان بايد در خور شان آنان باشد

فرمانده پليس راه استان گلستان با اشاره به اينكه طرح ترافيكي نوروزي بزرگترين رزمايش اين نهاد در طول سال است، گفت: خدمات دهي به هموطنان در اين طرح بايد در خور شان آنان باشد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، سرهنگ " علي عبدي " در جلسه مشترك طرح ترافيكي نوروز 95 با اداره كل راه و شهرسازي استان، افزود: در اجراي اين طرح هرچند كه ديگر دستگاهها نيز تلاش مي كنند اما نقش پليس راه و ادارات كل راه و شهرسازي و حمل و نقل و پايانه ها پررنگ تر است.

وي افزود: مديريت صحيح طرح و انضباط در عبور و مرور و كاهش تصادفات جاده اي به هماهنگي و همكاري يكديگر نياز دارد.

سرهنگ عبدي با اشاره به واقف بودن دستگاههاي خدمات رسان از جمله راه و شهرسازي و حمل و نقل و پايانه ها به وظايف ذاتي خود، اظهارداشت: انتظار است كه مسوولان دستگاههاي خدمات رسان استان برابر دستورالعمل هاي ابلاغي مسوولان كشوري نكاتي را مورد توجه قرار دهند.

به گفته وي، آشكار سازي نقاط حادثه خيز راه ها، خط كشي، لكه گيري و بازديد تابلو ها و علائم منصوبه در راه ها، كنترل و سركشي از مساجد بين راهي و هماهنگي با مسوولان استان در اين زمينه، جمع آوري دستفروشان و ساماندهي پاركينگ هاي حاشيه راه ها از جمله نكاتي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

سرهنگ عبدي، كاهش تصادفات جاده اي را از دغدغه هاي مسوولان نظام بخصوص مقام معظم رهبري دانست و گفت: لازم است كه دستگاههاي دخيل در اين امر به گونه اي تصميم گيري و تلاش داشته باشند كه شاهد كاهش چشمگير آن در سال جديد باشيم.

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان نيز، هدف اصلي از برگزاري اين نشست ها را، ايمن سازي و ارتقاي ايمني جاده ها و كاهش تلفات جاني بيان كرد و گفت: در ايام نوروز عملكرد دستگاههاي خدمات رسان زير ذره بين مسوولان كشوري قرار دارد و ما بايد تمام تلاش خود را براي ايمني سفرهاي مردم در حمل و نقل خصوصي و عمومي به انجام رسانيم.

مهندس "مهدي ميقاني" افزود: سال گذشته بيش از پنج ميليون تردد از جاده هاي استان به ثبت رسيده كه در نوروز سال 95 در صورت مساعد بودن شرايط جوي انتظار افزايش 20 درصدي آن را خواهيم داشت.

وي ادامه داد: عوامل زيادي در تصادفات جاده اي دخيل هستند اما حضور پررنگ و موثر پليس در طول راه ها اثر بازدارنده بسياري براي ترددكنندگان دارد.

به گفته ميقاني، راز موفقيت دستگاههاي خدمات رسان تعاملات دوسويه و همه جانبه است و براي ارتقاي سطح فعاليت هاي خود ابتدا بايد انتقاد پذير و شاد بوده تا سفري شاد را براي مسافران به ارمغان آوريم.

در ادامه اين نشست، نمايندگان روساي ادارات راه و شهرسازي شهرستان ها و فرماندهان پاسگاه هاي پليس راه استان به بيان انتظاارت خود از يكديگر پرداخته و در پايان نيز، مديريت راهداري راه و شهرسازي استان راهكارهايي را براي افزايش تعاملات پليس راه و راه و شهرسازي ارائه داد.

خدمات دهي به هموطنان بايد در خور شان آنان باشد

 خدمات دهي به هموطنان بايد در خور شان آنان باشد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .