عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محور گردشگري النگ در شهرستان كردكوي دو بانده شد


محور گردشگري النگ در شهرستان كردكوي دو بانده شد

محور گردشگري النگ در شهرستان كردكوي دو بانده شد

 رئيس اداره راه و شهرسازي كردكوي از دو بانده شدن محور روستايي و گردشگري مذهبي النگ در غرب اين شهرستان در سال جاري خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"علي گلبيني مفرد" در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل، توضيح داد: اين محور روستايي پيش از اين به صورت يك باند رفت و برگشت استفاده مي شد كه براساس نيازهاي مردمي و گسترده بودن حجم ترددها، عمليات دوبانده شدن آن از اواخر سال 94 در دستور كار قرار گرفت.

به گفته وي، عمليات دوبانده شده محور با احداث بلواري در وسط آن به طول 900 متر اجرا درآمده است.

گلبيني، اعتبار صرف شده براي احداث بلوار و اجراي زيرسازي، بيس و آسفالت محور را، پنج ميليارد ريال و از محل منابع ملي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور اعلام كرد.

وي گفت: اين پروژه هم اينك بيش از 50 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و ظرف چندروز آينده و با مساعد شدن شرايط جوي، عمليات اجرايي آن به طور كامل به پايان مي رسد.

رئيس اداره راه و شهرسازي كردكوي همچنين از بهسازي محور ارتباطي روستاي چهارده از توابع شهرستان كردكوي خبر داد و گفت: روكش آسفالت و خط كشي از اقداماتي است كه با يك ميليارد و 200 ميليون ريال اعتبار از محل منابع راه روستايي اداره كل و توزيع قير يارانه اي به پيمانكار در اين محور به اجرا درآمده است.

گلبيني، طول اين محور را نيز، دو كيلومتر بيان كرد.

حدود114 كيلومتر از راه هاي استان گلستان در حوزه استحفاظي اداره راه و شهرسازي شهرستان كردكوي و بندرگز قرار دارد.

شهرستان کردکوی در فاصله 30 کیلومتری غرب گرگان مرکز استان گلستان واقع شده و دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی منحصر به فرد است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .