عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست یکروزه کارشناسان روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان های استان برگزار شد


نشست یکروزه کارشناسان روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان های استان برگزار شد

 نشست یکروزه کارشناسان روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان های استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این نشست گفت: روابط عمومی ها بازوان قوی مدیران بوده و عامل تداوم و زنده بودن هر سازمان در برقراری ارتباط با جامعه هدفش می باشند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، محمدرضا وطنی با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها، عامل تداوم و زنده بودن هر سازمان را در انعکاس فعالیت های آن سازمان و بازخورد گیری از مخاطبین عنوان نموده و افزود: در حقیقت ،روابط عمومی ها دمنده روح و هوای تازه به بدنه هر سازمان هستند.

 وی از روابط عمومی ها به عنوان بازوان توانمند مدیران یاد کرد و افزود: عصاره اصلی در تصمیم گیری ها، اطلاعات بوده و در چرخه ارتباط موثر بین مخاطب و سازمان ، روابط عمومی ، ایفا کننده نقش اصلی و کلیدی است.

وطنی در ادامه سخنان خود خطاب به کارشناسان روابط عمومی گفت: نتیجه کار شما در بازخورد گیری از جامعه هدف بسیار حیاتی و سازنده خواهد بود اگر دستورالعمل ها و بخشنامه ها بر اساس این اطلاعات ، طراحی و صادر شوند.

مدیر کل همچنین از تلاش برای تغییر روحیه کاکنان در راستای پذیرش نقدها ،گفت: مهمترین نقش روابط عمومی برقراری رابطه بین سازمان و جامعه هدف و همچنین پاسخگویی است و این عامل، نشانه موفقیت هر سازمان مردم سالاری است.

وطنی گفت: از مسایلی که معمولاً دور از چشم روابط عمومی ها باقی می ماند، ساخت ارتباط سازنده ی درون سازمانی است .

وطنی اظهار کرد:گاهی روابط عمومی ها تمام انرژی خود را معطوف به برقراری ارتباطات برون سازمانی و بین سازمانی می کننداین درحالی است که با شناسایی روحیه و مشکلات کارکنان و برقراری ارتباط صمیمی بین آن ها ،موجب بالابردن انگیزه کاری در سازمان شده و زمینه بهره وری را فراهم می کنیم.

ایشان از روابط عمومی ها خواستند: با انعکاس به موقع مشکلات کارکنان از ایستایی سازمان کاسته و با رفع به موقع مشکلات، رضایتمندی را در کارکنان بوجود آورده تا شاهد سازمانی پویا و با نشاط باشیم.

قربانعلی بذرافشان رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی در ابتدای این نشست، رفتارخوب و دوستانه ، امیدوار بودن، خلاقیت، استفاده از تجربیات دیگران، داشتن حس مسوولیت، علاقه به کار و آراستگی را از ویژگی های یک روابط عمومی موفق عنوان نمود.

وی افزود: واقع بینی ، اطلاع یابی و اطلاع رسانی از وظایف روابط عمومی ها بوده و با انجام این رسالت ، می تواند دنیای خوبی برای دیگران بسازد.

بذرافشان ادامه داد: عامل اصلی در ارتقاء یا نزول هر سازمان ، روابط عمومی است و سازمانی که روابط عمومی فعال نداشته باشد دچار مرگ خاموش خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .