عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقویت زیرساختهای شهرکهای صنعتی استان اولویت شرکت در سال جاری است


تقویت زیرساختهای شهرکهای صنعتی استان اولویت شرکت در سال جاری است

 تقویت زیرساختهای شهرکهای صنعتی استان اولویت شرکت در سال جاری است

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت: تقویت زیرساخت ها و امکانات زیربنایی و حمایت از صنایع کوچک مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی اولویت شرکت در سال جاری است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان، حجت اله خلیل زاده در نشست مشترک شورای معاونین و مدیران این شرکت و واحدهای صنعتی شهرک صنعتی گرگان 2 اظهار داشت: هم اکنون 23 شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی در استان گلستان وجود دارد که بالغ بر 644 واحد صنعتی در این شهرک ها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیده است.

به گفته وی؛ شهرک های صنعتی جدیدی در این استان در سال جدید راه اندازی نخواهد شد.

 وی افزود: برنامه این شرکت برای استقرار صنایع جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی از طریق توسعه شهرک های صنعتی دنبال می شود که در این خصوص توسعه شهرک صنعتی گنبد و علی آباد در دستور کار قرار دارد.

 خلیل زاده یادآور شد: نگاه شرکت بر این است که تلاش مضاعفی را برای تامین زیرساخت های مورد نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی بکارگیرد که تحقق این امر نیازمند تعامل و همراهی همه بخش ها است.

 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان همچنین بر تعامل و همکاری بخش خصوصی و دولتی تاکید کرد و افزود: بخش خصوصی بازوی توانمند بخش دولتی است و بر این اساس شرکت در اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی مورد نیاز با واحدهای صنعتی تعامل خواهد داشت.

 وی با اشاره به برنامه های این شرکت برای توجه بیشتر به شهرک صنعتی گرگان 2 خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی مرکز استان دچار محرومیت هایی است که همزمان با اجرای پروژه های سایر شهرک های صنعتی باید مورد توجه قرار گیرد.

 به گفته وی توسعه متوازن اعتبارات و خدمات شهرک های صنعتی مهم است و پروژه های زیرساختی باید به صورت متوازن در شهرک ها و نواحی صنعتی انجام شود.

در این نشست چند تن از مدیران واحدهای صنعتی دیدگاهها و مشکلات خود را مطرح و خواستار پیگیری و رسیدگی آن شدند که از جمله آن می توان به تامین سرمایه درگردش و انجام پروژه های زیرساختی مورد نیاز در این شهرک صنعتی اشاره کرد.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .