عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آسفالت و روكش آسفالت راه ها مهمترين اولويت برنامه هاي امسال راهداري است

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان:

آسفالت و روكش آسفالت راه ها مهمترين اولويت برنامه هاي امسال راهداري است

آسفالت و روكش آسفالت راه ها مهمترين اولويت برنامه هاي امسال راهداري است

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان، آسفالت و روكش آسفالت راه ها را، مهمترين اولويت برنامه هاي امسال راهداري دانست كه با توجه به شرايط كاري موجود استان در دست اجرا مي باشد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسـازي استان گلستان، مهندس "عادل مصدقي" در نشست دوره اي و هم انديشي با كاركنان حوزه مديريت راهداري افزود: اين اقدامات به جهت اهميتي كه ايمن سازي و برقراري ترددي روان و اقتصادي در راه ها بعنوان سرمايه هاي ملي دارند، اجرا مي شوند.

وي با بيان اينكه براي اجراي پروژه هاي راهداري، عزمي مصمم و جدي بايد در بين كاركنان وجود داشته باشد، ادامه داد: سازمان راهداري براي اجراي برنامه هاي راهداري سال جاري اعتباراتي را به اداره كل ابلاغ كرده كه براساس آن پروژه هاي مورد نظر با توجه به شرايط آب و هوايي موجود در استان بايد بموقع و صحيح اجرايي شوند.

به گفته مصدقي، مستندسازي و تهيه كتابچه از اين اقدامات، فعاليت ديگري است كه قبل، حين و بعد از اجراي پروژه ها بايد صورت گيرد و به سازمان راهداري ارسال شود.

وي اضافه كرد: تكريم ارباب رجوع در چارچوب قوانين و مقررات، رعايت نظم و انضباط اداري، پاسخ بموقع به مكاتبات و حساسيت پيگيري نامه ها، حضور مستمر و موثر در حوزه كاري و كنترل فعاليت ها با رعايت دقت، كيفيت و سرعت از مواردي است كه براي كاركنان لازم الاجرا مي باشد.

مصدقي گفت: همچنين از كاركنان انتظار مي رود كه پيگير مصوبات اداري و خارج از اداره كل و مستندسازي دقيق آنها باشند و صرفه جويي در استفاده از منابع را سرلوحه خود قرار دهند و اطلاع رساني بموقع بويژه در حوادث پيش بيني نشده از سوي مركز مديريت راه ها صورت گيرد.

وي متذكر شد كه براساس نياز بخش هاي ستادي و شهرستاني، جلسات آموزشي نيز، برگزار خواهد شد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .