عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اولین جلسه کمیته اصلاح الگوی مصرف در شهرستان آزادشهر


برگزاری اولین جلسه کمیته اصلاح الگوی مصرف در شهرستان آزادشهر

 فرماندار شهرستان آزادشهر در اولین جلسه کمیته اصلاح الگوی مصرف در شهرستان آزادشهر گفت: یکی از مولفه های مهم و تاثیر گذار در اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی و مورد تاکید مقام معظم رهبری، اصلاح الگوی مصرف در همه موارد مخصوصا در مصارف انرژی می باشد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" ضمن تشریح اهمیت اصلاح الگوی مصرف گفت: اصلاح الگوی مصرف ایرانیان یکی از دغدغه های مهم و به حق مقام معظم رهبری می باشد که به همین جهت سال 1388 را به نام اصلاح الگوی مصرف نامیدند.
وی افزود: از مولفه های جدی و مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی هم اصلاح الگوی مصرف در همه موارد مخصوصا در مصرف انرژی می باشد که همه این موارد از اهمیت استراتژیک این مقوله حکایت دارد و باید همگان اعم از مردم و مسئولین در راستای اجرایی کردن این مهم بکوشند.
فرماندار در ادامه خطاب به روسای ادارات اب و برق و گاز گفت: بسته های تشویقی برای مشترکین کم مصرف خود ارائه و سعی کنید این کار را با تبلیغات وسیع گسترش دهید.
در ادامه روسای ادارات مرتبط گزارشی از اقدامات و برنامه های خود در راستای کاهش مصرف و اصلاح اگوی مصرف مشترین خود ارائه نمودند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 249
  • کد خبر : 64624