عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نگاه فرآيندي به اجراي برنامه ها با هدف اعتمادسازي، تاثيرگذاري و موج آفريني در جامعه

در چهارمين جلسه شوراي فرهنگي كانون پرورش فكري گلستان تاكيد شد:

نگاه فرآيندي به اجراي برنامه ها با هدف اعتمادسازي، تاثيرگذاري و موج آفريني در جامعه

نگاه فرآيندي به اجراي برنامه ها با هدف اعتمادسازي، تاثيرگذاري و موج آفريني در جامعه

چهارمين جلسه شوراي فرهنگي با موضوع بازبيني برنامه هاي فرهنگي، هنري و ادبي سال 95 و چگونگي برگزاري اردوي استاني در محل سالن اجتماعات اداره كل كانون برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري کودکان و نوجوانان استان گلستان، در ابتداي اين جلسه ليلا مهشاد كارشناس فرهنگي و دبير شورا به ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در خصوص برنامه هاي جاري مراكز و مصوبات جلسه قبل پرداخته و آنگاه عبدالرحيم سيفي مديركل كانون با اشاره به نظرات پيشنهادي كارشناسان حوزه معاونت فرهنگي كانون كشور، بر توجه به خروجي ها و ميزان تاثيرگذاري و جلب اعتماد خانواده ها در اجراي برنامه ها و جشنواره هاي سال جاري تاكيد نموده بيان داشت: نگاه فرآيندي به برنامه ها، توسعه تعامل با نهادها و موسسات حوزه فرهنگ، هنر و ادبيات، توجه به ارزش هاي اسلامي و انقلابي و تعلقات سرزميني از جمله مواردي است كه بايد در تمامي برنامه هاي مراكز فرهنگي هنري به آن توجه شود.

وي گفت: جشنواره هايي همانند قصه گويي نبايد تنها اختصاص به يك روز و يا يك هفته داشته باشد بلكه بايد با هدف فرهنگ سازي و اشاعه آن در سطح جامعه در طول سال مورد توجه قرار گيرد.

عبدالرحيم سيفي از اردو به عنوان فرصتي مناسب براي تقويت مهارت هاي زندگي در اعضا نام برده تصريح كرد: اردوي سه روزه اعضاي نوجوان پسر بهترين فرصت براي آشنايي سازي اعضا با زندگي به سبك ايراني و اسلامي بوده كه امسال با موضوع بازي هاي بومي و محلي و طبيعت گردي برگزار خواهد شد.

توجه به گستردگي مخاطبان و جلب مشاركت اعضا و خانواده از ديگر مباحثي بود كه در اين جلسه توسط مديركل كانون مطرح گرديد.

در ادامه اين نشست هريك از اعضا به بيان نظرات و ديدگاه هاي خود در ارتباط با برنامه هاي فرهنگي، هنري و ادبي سال 95 و نيز نحوه برگزاري اردوي استاني پرداختند.

گفتنی است در ابتداي اين جلسه و بر اساس برنامه از قبل پيش بيني شده، مربي مسئول مركز فرهنگي هنري گنبد 2 و مربي كتاب خانه سيار مرزي به ارائه گزارشي از فعاليت هاي مراكز خود پرداخته و از سوي كارشناسان مورد نقد و بررسي قرار گرفت.

نگاه فرآيندي به اجراي برنامه ها با هدف اعتمادسازي، تاثيرگذاري و موج آفريني در جامعه


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .