عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهه کرامت ، دهه احترام و تداعی کننده فرهنگ اسلامی است


دهه کرامت ، دهه احترام و تداعی کننده فرهنگ اسلامی است

دهه کرامت ، دهه احترام و تداعی کننده فرهنگ اسلامی است

 همزمان با دهه کرامت و در ادامه برگزاری منظم و مستمر دیدارهای مردمی مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 بصورت چهره به چهره با مردم شهید پرور و متدین استان دیدارو به گفتگو پرداخت .

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، محمد رضا قرباني همزمان با دهه کرامت مدیر کل راه آهن شمال شرق 2بصورت چهره به چهره با مردم شهید پرور و متدین استان دیدار وگفت :  دهه کرامت ، دهه احترام و تداعی کننده فرهنگ اسلامی است ویادآور بسیاری از مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است.

مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 در این دیدار مردمی با بیان اینکه دیدارهای چهره به چهره وبدون واسطه نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد و وظیفه ما این است که به مسائل و مشکلات مردم با خلوص نیت گوش فرا داده و در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان در حد و توان خود تلاش نمائیم.  وی  افزود: آشنایی با مسائل و مشکلات مردم در برخی از موارد می تواند مدیران را برای برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت  در حوزه کاری خود تا حدودی یاری دهد.

در این دیدارها به اهمیت طرح تکریم ارباب رجوع و راهنمایی و رفع مسائل و مشکلات حاضرین نیز اشاره و یادآور شد : تسهیل ،تسریع و روانسازی درمسیرخدمت به مردم یکی ازاهداف ،وظایف وماموریتهای خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

دیدارها و ملاقات های مردمی هر هفته به منظور بررسی مشکلات مردم شریف استان و همکاران اداره صورت میپذیرد تا افرادی که به هر دلیلی مسائل و مشکلاتی در زمینه راه آهن حوزه شمال شرق 2 دارند مشکلات خود را عنوان و نسبت به حل و رفع مشکلات اقدامات و تمهیدات لازم صورت پذیرد.

دهه کرامت ، دهه احترام و تداعی کننده فرهنگ اسلامی است

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمالشرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 537
  • کد خبر : 23721