عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی سوت قطار نظم و دوستی به صدا در آمد


به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی سوت قطار نظم و دوستی به صدا در آمد

به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی سوت قطار نظم و دوستی به صدا در آمد

 به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی سوت قطار نظم و دوستی با هدف آموزش به کودکان و نوجوانان با همکاری مجموعه راه آهن شمال شرق 2 به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2، قطار نظم و دوستي با هدف نهادينه كردن نظم وآشنایی با قوانین ، آموزش همگاني و پيشگيري کودکان و نوجوانان از بروز برخي رفتارهاي پرخطر در حاشيه خطوط ريلي با همكاري پليس و مجموعه  راه آهن شمالشرق 2  با شعار سال همه با هم برای امنیت و آرامش انجام پذیرفت.

سرگرد رضی ، رئیس پلیس اداره کل راه آهن شمالشرق 2 در این مراسم  گفت: كودكان و نوجوانان را از مهم ترین و تاثیر گذار ترین افراد درامور پيشگيری از سنگ پرانی و ... می باشد که این مجموعه با همکاری و همیاری دهیاران و شوراهای محلات روستا و شهرهای حاشیه ریلی جلسات توجیهی در مدارس و مساجد  برگزار تا كودكان و نوجوانان از همین دوران با موارد امنیتی ریلی آشنا شوند تا ما روز به روز شاهد کاهش حوادث همچون سنگپرانی و ... باشیم .

در این مراسم که تعدادقابل توجه ای از دانش آموزان به نمایندگی از چند کلاس در سنین مختلف حضور داشتند پس ازبرگزاری و اجراي مراسم توسط پلیس راه آهن شمالشرق 2 دانش آموزان با اهداء گل میزبانی شدند و با همراهي رئيس پليس ، معاون و برخی از روسای ادارات و گروهای این اداره کل دوستي از مبداء ایستگاه گرگان به مقصد ايستگاه سبز دشت سوار قطار نظم شد .

گفتني است، در طول مسير ضمن پذيرايي و ایجاد برنامه هاي مفرح و آموزشی  برای دانش آموزان انجام گرفت ودر خصوص برخی رفتار های ناهنجار ، بی نظمی ها و مواردی مشابه سنگ پرانی وعواقب آنها گزارشاتی ارائه گرديد.

 به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی سوت قطار نظم و دوستی به صدا در آمد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 598
  • کد خبر : 25817