عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل بهزیستی با نماینده ولی فقیه و بازدید از بخش نابینایان کتابخانه میرفندرسکی گرگان

در راستای پیگیری تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی با بهزیستی استان صورت گرفت،

دیدار مدیرکل بهزیستی با نماینده ولی فقیه و بازدید از بخش نابینایان کتابخانه میرفندرسکی گرگان

باحضور مدیرکل بهزیستی استان دکترغفاری نشست صمیمی با نماینده ولی فقیه و همچنین روشندلان کتابخانه میرفندرسکی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، طی هماهنگی صورت گرفته و با دعوت قوانلو مدیر کل کتابخانه ها میزبان دکتر غفاری مدیر کل بهزیستی استان به همراه معاونین بود .این دیدار با هدف تعامل و فعالیت جهت کیفی سازی بخش نابینایان صورت گرفت .جلسه مشترک مدیران کل کتابخانه ها و بهزیستی به همراه معاونین هر دو دستگاه با تعدادی از اعضای روشندل کتابخانه میرفندرسکی گرگان برگزارشد.

در این جلسه نخست قوانلو ضمن خوشآمد گویی به روشن دلان و مدیر کل بهزیستی اظهار امیدواری کرد این جلسه خروجی خوبی داشته باشد و با کمک بهزیستی بخشی از مشکلات اعضای محترم روشن دل حل گردد .

در ادامه روحی کتابدار روشن دل و سپس بابایی کارشناس اداره کل و خیر ابادی رییس اداره شهرستان به بیان گزارش مربوطه پرداختند .در ادامه روشندلان به بیان مسایل در حوزه مربوط به خود پرداختند .

دکتر غفاری نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مستمر قوانلو در حوزه کتابخانه ها اظهار امیدواری کرد با تعامل موجود بین کتابخانه های استان و بهزیستی میتوانیم بیشتر مشکلات را در این حوزه حل و فصل نماییم مدیرکل بهزیستی همچنین گفت: به 20 نفر حاضر در جلسه تعداد 20 فلش 8گیگ هدیه می کند.

در خصوص کمبود منابع نیز لیست مورد نظر تهیه گردد و با مشارکت اداره کل کتابخانه ها و اداره کل بهزیستی هزینه خرید منابع صورت گیرد تا کمبود منابع در این قسمت نیز حل و فصل گردد .

دکترغفاری در خصوص کمبود پرینتر بخش نابینایان نیز افزود: حدودا 30 میلیون تومان هزینه دارد که اداره کل بهزیستی آمادگی دارد نیمی از این مبلغ رو مساعدت نماید و نیم دیگر را اداره کل کتابخانه ها تقبل نماید تا این قلم کالا نیز خریداری و به بخش نابینایان کتابخانه مرکزی تخصیص یابد .

در پایان این جلسه مدیران و معاونین هر دو دستگاه به همراه اعضای روشندل به دیدار آیت ا... نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان رفتند و از رهنمود ها و بیانات ایشان استفاده کردند .

حضرت آیت ا... نورمفیدی دراین دیدار گفت: مطالعه و خواندن سبب افزایش آگاهی و شناخت میگردد و شاید روشن دلان عزیز به لحاظ جسمی دچار نقصی از عضو باشند اما قطعا توانایی و قابلیت های دیگری در این عزیزان به صورت بالقوه وجود دارد که با اراده و تلاش میشود به جایگاه های خوبی رسید .

در ادامه نماینده ولی فقیه دراستان افزود: کتابخانه ها و بهزیستی میتوانند مشکلات این عزیزان را به صورت مشترک در جهت تسهیل و آسان سازی در خصوص اخذ منابع و کیفی سازی این امور داشته باشند که این امر قطعا دارای ثواب بسیار زیادی میباشد .

در پایان امام جمعه گرگان عنوان کرد که شاید نعمت داشتن چشم و بینایی دارای اهمیت میباشد اما در صورت عدم مراقبت نفسانی و توجه همین نعمت میتواند منجر به گناه و معصیت و در نهایت باعث خسران گردد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کتابخانه های عمومی استان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .