عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حرکت لوکوموتیو استاندارد در سال 95، مرهون زحمات همه کارکنان بود

مدیرکل استاندارد گلستان:

حرکت لوکوموتیو استاندارد در سال 95، مرهون زحمات همه کارکنان بود

حرکت لوکوموتیو استاندارد در سال 95، مرهون زحمات همه کارکنان بود

مدیرکل استاندارد گلستان در نشست پایان سال خود با کارکنان، ضمن تبریک میلاد دخت نبی، فاطمه زهرا (س) و روز زن و مقام مادر، از زحمات تمامی کارکنان قدردانی کرد و حرکت لوکوموتیو استاندارد گلستان را در سال 95، مرهون تلاش های بی وقفه تمامی کارکنان دانست.

محمود فرمانی با اظهار این مطلب که بدون اغراق از همراهی تمامی همکارانم راضی و خرسندم گفت: برای رسیدن به این نقطه زحمات مدیران قبلی این مجموعه نیز قابل توجه و ستودنی است.

وی اظهار داشت: کار در مجموعه استاندارد به همه ما آموخته که کیفیت، مسیری است که پایان نمی پذیرد و لوکوموتیوی است که توقف ندارد. پس برای کیفیت هرگز توقف گاهی قائل نشوید و همراه برای بهتر بودن و بهتر شدن تلاش کنید.

دبیر شورای استاندارد گلستان در این نشست صمیمانه تاکید کرد همیشه بین شرائط موجود بشر با شرائط مطلوب او فاصله است. بنابراین اگر کارکنان این مجموعه، از شرائط موجود خود گلایه ای دارند می بایست برای رفع آن در کنار بقیه مجموعه ایده پردازی و تلاش کنند و هرگز ارباب رجوع و مشتری سازمان نباید تاوان نارضایتی کارکنان را بپردازد.

فرمانی تصریح کرد، فرصت خدمت را یک نعمت بدانید و آن را آزمونی از سوی خداوند بپندارید که بهانه ای است برای سرازیر شدن نعمت ها یا نقمت ها در زندگی و افزود: برای رضای خداوند تلاش و صادقانه به مردم خدمت کنید و ایمان داشته باشید که خداوند تلاش شما را پاسخ خواهد گفت.

این جلسه با گفتگوی صمیمانه در خصوص مسائل و مشکلات موجود و نهایتا تقدیر از کارکنان همراه بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .